news-background
news-background

برد پیت یک بار دیگر یادآور شد از یک بیماری نادر رنج می‌برد

«برد پیت» می‌گوید از بیماری نادر ادراک‌پریشی چهره یا پروسپاگنوزیا رنج می‌برد. این بازیگر ۵۸ ساله در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» فاش کرده که به این اختلال نادر مبتلا شده است. بنابر اعلام «ان‌اچ‌اس» این اختلال معمولاً از زمان تولد فرد را درگیر می‌کند و تا پایان عمر زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ستاره برنده اسکار «روزی روزگاری در هالیوود»‌ (Once Upon a Time in Hollywood) می‌گوید نگران است که ناتوانی او در تشخیص چهره‌ها باعث شود دیگران او را فردی «کناره‌گیر، غیرقابل‌درک و خودبین» بدانند. پیت می‌گوید: «هیچ‌کس حرف من را باور نمی‌کند! دوست دارم چنین فرد دیگری را ملاقات کنم.»

این اولین بار نیست که پیت ادعا می‌کند به این بیماری نادر مبتلاست. او در سال ۲۰۱۳ به مجله «اسکوایر» گفته بود: «آدم‌های زیادی از من متنفرند چون فکر می‌کنند به آن‌ها بی‌احترامی کرده‌ام. گاهی کسی جزئیات بیشتری بیان می‌کند و من می‌گویم: «سپاسگزارم که به من کمک می‌کنید.» اما آدم‌های بیشتری را ناراحت می‌کنم.»

پیت به «جی‌کیو» می‌گوید در «آخرین بخش» دوران بازیگری‌اش به سر می‌برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۰۳

برد پیت 53 سالست؟ ?

نمایش اسپویل
۱۷ تیر ۱۴۰۱ ۰۱:۴۹

بله میدونم ابتدا نویسنده نوشته بود 53 ساله.

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۲۶

\"این بازیگر ۵۸ ساله\"

نمایش اسپویل