news-background
news-background

دیوید هاربر: وقتی متوجه شکست فیلم Hellboy شدم با رایان رینولدز تماس گرفتم

«رایان رینولدز» از مدت‌ها قبل به ناکامی تجاری و هنری «فانوس سبز» (Green Lantern) اعتراف کرده و حتی در شبکه‌های اجتماعی و بعضی از فیلم‌هایش این شکست را دستمایه شوخی قرار داده است.

«دیوید هاربر» ستاره سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) نتفلیکس که با ریبوت «پسر جهنمی» (Hellboy) ناکامی مشابهی تجربه کرده، در مصاحبه جدیدی با مجله «جی‌کیو» بریتانیا فاش کرده است که به محض اینکه متوجه شده فیلم «پسر جهنمی» محکوم به شکست است، با رینولدز تماس گرفته و طلب یاری کرده است.

هاربر می‌گوید: «کمی با او آشنایی دارم. تماس گرفتم و گفتم: «سلام رفیق، باید چیزی را بدانم. فیلم «فانوس سبز» را یادت هست؟ شکست بزرگی برای تو بود. چه حسی دارد، چون فکر می‌کنم همین حالا به این نقطه رسیده‌ام. مشکلی برایم پیش نمی‌آید؟ از پس آن برمی‌آیم؟»»

هاربر ۴۷ ساله پس از «پسر جهنمی» فراموش نشد و با «بیوه سیاه» (Black Widow) به «دنیای سینمایی مارول» پیوست. او به تازگی در فصل چهارم «موجودات عجیب» دیده شده است.

«فانوس سبز» از منتقدین امتیاز ۲۶ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد. اگرچه امتیاز کاربران معمولاً بسیار بالاتر از منتقدین است اما «فانوس سبز» از مخاطبین هم امتیاز ضعیف ۴۵ درصد گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید