news-background
news-background

اولین تصاویر پشت صحنه از کریس همسورث در فیلم Mad Max: Furiosa

همسورث در تصاویر پشت صحنه فیلم «فیوریوسا» ظاهری غیرقابل‌تشخیص دارد.

اولین تصاویر پشت صحنه از «کریس همسورث» در «مکس دیوانه: فیوریوسا» (Mad Max: Furiosa) ظاهر غیرقابل‌تشخیص این بازیگر استرالیایی را رونمایی کرد. این فیلم به کارگردانی «جرج میلر» پیش‌درآمدی است برای «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) که در سال ۲۰۱۵ اکران شد. همسورث که به زودی در «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) مارول دیده خواهد شد، در این تصاویر با ریش بلند و خرمایی قابل رؤیت است. «آنیا تیلور-جوی» در این فیلم نقش «فیوریوسا» جوان را بازی می‌کند و جانشین «شارلیز ترون» شده است.

فیلمبرداری «فیوریوسا» ژوئن گذشته آغاز شد و دیری نگذشت که تصاویر پشت صحنه غیررسمی از محل فیلمبرداری درز شدند. در آن تصاویر شخصیت‌های نمادین موتور‌سوار فیلم دیده می‌شدند اما این اولین بار است که همسورث در لوکیشن فیلم حضور پیدا می‌کند یا دست کم تصاویر حضور او درز می‌کند.

«کلایدر» گزارش داده است که در این فیلم، «فیوریوسا» با بازی تیلور-جوی از «مقر سبز مادران بسیار» (Green Place of Many Mothers) گرفتار دارودسته موتورسواران شرور به رهبری شخصیت جدیدی به نام «وارلرد دمنتوس» (Warlord Dementus) خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «با سقوط دنیا، فیوریوسای جوان از «مقر سبز مادران بسیار» ربوده شده و اسیر یک گروه موتورسوار به رهبری «وارلرد دمنتوس» می‌شود. آن‌ها با گذر از کویر به یک «دژ» با ریاست «ایمورتان جو» برخورد می‌کنند. در حالی که این دو حاکم ستمگر برای فرمانروایی نبرد می‌کنند، فیوریوسا باید از آزمون‌های بسیار جان سالم به در ببرد و راهی برای بازگشت به خانه بیابد.»

«فیوریوسا» ۲۴ مه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید