زمان مطالعه: ۲ دقیقه
ناتالی پورتمن: Thor: Love and Thunder همجنسگرایانهترین فیلم مارول است
«ناتالی پورتمن» برنده اسکار در مصاحبه جدیدی تأیید میکند که «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) «همجنسگرایانهترین» فیلم مارول تا امروز است. «ثور اودینسون» با بازی «کریس همسورث» در این فیلم چکش نمادین «میولنیر» را به «ثور توانا» یا «جین فاستر» با بازی «ناتالی پورتمن» میسپارد تا بیماری او را درمان کند. «تایکا وایتیتی» چهارمین قسمت فیلمهای «ثور» را برای مارول و دیزنی کارگردانی کرده است.
پورتمن در مصاحبه با «دایرکت» به این پرسش پاسخ میدهد که آیا «عشق و تندر» همجنسگرایانهترین فیلم تاریخ مارول است یا نه: «این خوانش را دوست دارم، بله. دوستش دارم.» او اضافه میکند: «یعنی، اساس کتابهای کامیک همین است. فکر میکنم که از آنجا آغاز شده. به نظرم بسیار به منبع وفادار میماند.»
پورتمن در پاسخ به این پرسش که «جین فاستر» به نوع کتابهایی ممکن است علاقه داشته باشد میگوید: «شاید اشعار عاشقانه. مثل نرودا. راستش در حین فیلمبرداری جاسوسی کریس [همسورث] را کردم که یک روز در حال خواندنش بود و من فکر کردم: «وای، این خیلی به ما...» به نظر من این زن خیلی رمانتیک است. بدون شک خیلی رمانتیک است.»
«تسا تامپسون» در نقش «والکری»، «جیمی الکساندر» در نقش «لیدی سیف» و بعضی از اعضای «نگهبانان کهکشان» از جمله «کریس پرت» در نقش «استار لرد» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «کریستین بیل» در نقش شخصیت شرور «گور خداکش» و «راسل کرو» در نقش «زئوس» ظاهر خواهد شد.
تامپسون دوجنسگرا هفته پیش در مصاحبه با «یاهو» گفته بود که این فیلم به گرایش جنسی شخصیت «والکری» میپردازد: «در موردش خیلی حرف زدیم، بحث مهمی بود. چون به نظر من مخاطبین به درستی میخواهند شخصیتها در این فضاها به وضوح دگرباش و عضوی از جامعه LGBTQIA+ باشند. و من فکر میکنم نمایندگی کردن آنها بسیار مهم است.»
«ثور: عشق و تندر» ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
whalien
whalien
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۱
خب البته باهوشن دیگه. مخاطب این مدل فیلمام بیشتر قشر کم سن و سال تر و جوگیر و woke ان که این حرفا به مذاقشون خوش میاد و بیشتر میان این فیلمارو ببینن و بیشتر سود و فروش میکنن و کیه که پول دوس نداشته باشه
۴
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
meysamsholi
meysamsholi
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۶
با این سخنان گوهر بار بانو پورتمن این فیلم هم قراره بلای سریال بت وومن سرش بیاد و رکورد موربیوس رو هم بزنه :))))
kiamarsiown
kiamarsiown
DeezNutsOnYourChin
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۰۶:۰۲
?
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
DeezNutsOnYourChin
DeezNutsOnYourChin
kiamarsiown
۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۱۳
همونی که قبل تایپ کردن زدی بسه. کامنت بالا یه میمه
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
kiamarsiown
kiamarsiown
DeezNutsOnYourChin
۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۰۶:۱۷
جنس که مصرفی میکنی چی بگو تا قبل کنکور منم استفاده کنم
۲
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
DeezNutsOnYourChin
DeezNutsOnYourChin
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۷
مونظورتو نمیفهمم. موربیس که فیلم تاریخ سینماست. یک موربیلیون بلیط فروخت.
۵
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۸
۳
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
neo.hamid2000
neo.hamid2000
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۱۴
حدس بزنید کدوم فیلم مارول قراره بیشترین نمره رو تو راتن تومیتوز بگیره؟ :)))
۷
۳
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
khashayar_bh97
khashayar_bh97
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۰
تف این چکش ثور هم که شبیهه ... شد همه بلندش کردن ? وضعیت سینما خرابه طوری شده که تو هر فیلم و سریال یه کارکتر لز و گی و سیاه پوست و فلان بایدد باشه
kiamarsiown
kiamarsiown
khashayar_bh97
۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۰۶:۱۸
سید حق گفتی بیا تبادل نظر راجب سریال better call Saul این زاخار ها رو ول کن ?
۰
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
armin909
armin909
khashayar_bh97
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۵۶
ممکنه کارد زیر گلوش بوده که چنین چیزی گفته جدی. تهدید میشه که اگر نگه صد و یک بلا سرش میاد. احتمال بالایی هم هست که خودت درست گفته باشی و من اشتباه میکنم (نه فرندز و دیدم نه فن شم)
۵
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
armin909
armin909
iranbahar
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۵۵
iranbahar : چند دسته افراد تو این زمینه از سیاست یکسانی استفاده میکنن: ال جی بی تی سیاه پوست ها فمنیست های موج سوم اینا طاعون اند، کل موج woke و sjw رو اینا درست کردن و بد هم گند زدن، به هیچ وجه به هدفی که میگن هم وفادار نیستن. هیچ برابری نمیخوان، دنبال برتری اند
۹
۴
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
khashayar_bh97
khashayar_bh97
iranbahar
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۱۹
قطعا اوناهم انسانن هدف صحبتم با فیلم سازا هستش که دارن از وضعیت این جماعت سو استفاده میکنن مثلا همین نویسنده ی فرندز ، چرا بعد این همه سال باید بیاد عذرخواهی کنه از اینکه تو کارکترایی که خلق کرده سیاه پوست نبوده ؟! جز اینکه میخواد سر زبونا بیوفته ؟! اابته خداروشکر تا الان هرچی فیلم راجبه این مورد ها بوده شکست خورده بازم میگم من مخالف این قشر نیستم موافقشونم نیستم فقط فیلم سازها سوژهی حرفم هستن ☺️
۸
۴
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
iranbahar
iranbahar
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۸:۲۴
چرا سیاه پوستها رو در کنار لز و گی و فلان میارید؟ مگه سیاه پوست بودن یه امر غیر انسانی و برخلاف طبیعت بشر و عرف جامعه هست (به قول خودتون)؟
۲
۱۷
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۱۰
۵
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
armin909
armin909
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۵۱
سینما قدیم: یه داستان خوب بنویسیم، خوب کارگردانی ش کنیم، فروش خوبی میکنه سینما الان: دوتا مرد رو هم، دوتا زن رو هم، دوتا سیاه پوست واسه اسکار و جایزه اینا، حالا بازار یابی کنیم، اوه داستان هم باید بنویسیم؟!
nimasmd9
nimasmd9
۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۸:۳۳
حق++
۱۵
۳
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۲۵
۳
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ