news-background
news-background

آغاز فیلمبرداری Dune: Part Two در ایتالیا

فیلمبرداری «تلماسه: قسمت دوم» (Dune: Part Two) به زودی در ایتالیا آغاز خواهد شد. رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که مراحل پیش‌تولید این فیلم در منطقه آلتیووله ایتالیا از امروز دوشنبه (۴ ژوئیه) آغاز شده و عوامل و بازیگران از ۲۱ ژوئیه برای فیلمبرداری به بوداپست مجارستان بازخواهند گشت، جایی که قسمت اول نیز فیلمبرداری شده بود.

هفته گذشته گزارش شد که برادران وارنر اکران فیلم علمی-تخیلی «تلماسه: قسمت دوم» یک ماه به تأخیر می‌اندازد و به جای اکتبر ۲۰۲۳ در تاریخ ۱۷ نوامبر آن سال روی پرده خواهد برد.

قسمت اول این فیلم همزمان با اکران در سالن‌های سینما از اچ‌بی‌او مکس پخش شد و پس از فروش ۴۰۰ میلیون دلاری شش جایزه اسکار را دریافت کرد. «لئا سیدو»، «فلورنس پیو» و «آستین باتلر» از جمله بازیگران جدید این فیلم خواهند بود در حالی که «تیموتی شالامی»، «ربکا فرگوسن»، «جاش برولین»، «زندیا» و «خاویر باردم» نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند.

شبکه اچ‌بی‌او مکس دنیای «تلماسه» را با سریال سریال «تلماسه: خواهری» (Dune: The Sisterhood) حتی گسترش بیشتری خواهد داد. «تلماسه: خواهری» پیش‌درآمدی برای فیلم‌های «تلماسه» به کارگردانی «دنی ویلنوو» است و وقایع دنیای رمان علمی-تخیلی «فرانک هربرت» را از زاویه دید شخصیت‌های «بنی جسریت» روایت می‌کند، گروهی از زنان مرموز که توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارند. این سریال در سال ۲۰۱۹ سفارش ساخت گرفت. «جان رنک» کارگردان برنده امی سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) دو اپیزود اول سریال «تلماسه: خواهری» را برای شبکه اچ‌بی‌او مکس کارگردانی می‌کند.

«دنی ویلنوو» مارس گذشته تأیید کرد که نگارش فیلمنامه «تلماسه: قسمت دوم» را «تقریباً تمام» کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید