news-background
news-background

جان وویت خواستار استیضاح جو بایدن شد

«جان وویت» بازیگر محافظه‌کار آمریکایی خواستار استیضاح «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده شد و او را متهم کرد که «شکوه این مملکت را به انحطاط» کشانده است.

وویت که یکی از هواداران «دونالد ترامپ» است، با سه‌شنبه هفته گذشته با انتشار ویدیویی در توییتر خواستار عزل بایدن از کاخ سفید شد. او دقیقاً علت این درخواستش را بیان نکرد اما مدعی شد که با ریاست جمهوری بایدن «همگی ما احساس ناامنی می‌کنیم.»

بازیگر «گاوچران نیمه‌شب» (Midnight Cowboy) می‌گوید: «دوستان عزیز من، همه ما از آشفتگی‌های این زندگی ناراحتیم. آیا می‌توان به این ظلمت پایان داد؟ آیا می‌توانیم یک بار دیگر در شادی سهیم شویم و با یکدیگر موافق باشیم؟ کشور واژگون داریم که این جنایتکاران به وحشتش می‌افزایند و زندگی‌ها را نابود می‌کنند. باید همین حالا مانع آن‌ها شویم. باید امنیت را به کشور برگردانیم.»

این بازیگر ۸۳ ساله بی‌آنکه بگوید از چه متجاوزینی حرف می‌زند ادامه می‌دهد: «[پلیس باید] از محله‌های ما، کسب‌وکارهای ما، فرزندان و سالخوردگان ما، پیشکسوتان ما و بیماران ما محافظت کند.» او اضافه می‌کند که بایدن «اخلاق ما را به سقوط کشانده، موهبت حقیقی سرزمین آزادی.»

وویت اضافه می‌کند: «او باید استیضاح شود. اجازه ندهید این رئیس جمهور بایدن با تحمیل دروغ‌هایش [سرزمین‌هایی] که به پایش خون، اشک و عرق ریخته شده متلاشی کند.»

برخی از کاربران توییتر به این ویدیو واکنش نشان دادند و رابطه ناسالم او با دخترش «انجلینا جولی» و حملات ۶ ژانویه به ساختمان کنگره در آخرین روزهای ریاست جمهوری ترامپ را یادآور شدند و برخی دیگر از جمله «مارجری تیلور گرین»‌ نماینده جمهوری‌خواه از وویت ستایش کردند.

وویت نوامبر سال ۲۰۱۹ از ترامپ «مدال ملی هنر» دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۵۲

متجاوزین نامریی و توهم دشمن،چه جملات آشنایی!

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۶

خدایا به این یارو عقل بده مارو از دروغ و دشمن و خشکسالی و گرانی و یه سری چیزهای اسمشو نبر دیگه مصون بدار

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۰۰

چقدر ناشکری مرد! تو ایران رئیس جمهور مملکت زل میزنه تو دوربین میگه یه سری گرونی ها رو گذاشتیم واسه ساله بعد که به مردم فشار نیاد یه سری برج هم میسازن که حداقل استاندارد ها رو رعایت نکرده و فرو میریزه و مردم زیر آوار زنده به گور میشن دولتمرداتون دروغ میگن درست، ولی باز خدا رو شکر کنید بالأخره یه اقتصادی دارید که رو به رشده گرونی سرسام آور ندارید

نمایش اسپویل