news-background
news-background

تارون اجرتون مذاکره با مارول برای بازی احتمالی در نقش Wolverine را تأیید کرد

«تارون اجرتون» جانشین احتمالی «هیو جکمن» در نقش «وولورین» (Wolverine) خواهد بود. جکمن در طول نزدیک به دو دهه در این نقش ظاهر شد و با فیلم «لوگان» (Logan) با آن وداع کرد. در حالی که «مردان-ایکس» (X-Men) به تدریج وارد «دنیای سینمایی مارول» (MCU) می‌شوند، به نظر می‌رسد که مارول جستجو برای یافتن بازیگر تازه‌ای برای «وولورین» را آغاز کرده باشد.

«تارون اجرتونن بازیگر فیلم «راکتمن» (Rocketman) در مصاحبه با «نیویورک تایمز» تأیید کرده است که با «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول ملاقات کرده تا نقشی، احتمالاً «وولورین» را در «دنیای سینمایی مارول» بازی کند.

اجرتون می‌گوید: «فکر نمی‌کنم گفتنش اشتباه باشد. هم هیجان‌زده خواهم شد و هم نگران، چون هیو به شکلی با این نقش گره خورده که به گمان من بازی یک نفر دیگر در این نقش بسیار دشوار خواهد بود... اما امیدوارم که اگر بحثش مطرح شد، فرصتی به من بدهند.»

اجرتون که از مدت‌ها قبل یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی با جکمن دانسته می‌شد، به زودی در مینی‌سریال «پرنده سیاه» (Black Bird) دیده خواهد شد. ، «پل والتر هاوزر»، «گرگ کینر»، «سپیده معافی» و «ری لیوتا» از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی خواهند بود. داستان سریال از کتاب خاطرات «رفاقت با شیطان» (In With the Devil) نوشته «جیمز کین» و «هیلل لوین» اقتباس شده آخرین پروژه تلویزیونی لیوتا است که ۲۶ مه در سن ۶۷ سالگی از دنیا رفت.

«پرنده سیاه» ۸ ژوئیه از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۲

نه . نه . نه..................................................................... فاتحه نقش وولورین رو میخونه

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۶

مطمئنم مثل توبی مگوایر که بهترین مرد عنکبوتیه، بعد هیو جکمن هم وولورین بهتری پیدا نمیشه

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۳

بهش میاد چون قدشم کوتاه طبق کمیک بوک ولی ما با جکمن خو گرفتیم چون جکمن ابهت خاصی داد به این شخصیت کمیک بوک باید طبق فیلم تغییر کنه ??

نمایش اسپویل