news-background
news-background

هاوارد استرن در واکنش به ممنوعیت سقط جنین در آمریکا: شاید رئیس جمهور شوم؛ شوخی نمی‌کنم

«هاوارد استرن» بازیگر و مجری رادیو به دنبال ممنوعیت سقط جنین در آمریکا می‌گوید ممکن است برای رئیس جمهور شدن رقابت کند. او دوشنبه این هفته بعضی از برنامه‌ها و اقداماتی که در صورت موفقیت انجام خواهد داد را برشمرد. استرن می‌گوید: «حالا واقعاً شاید برای ریاست جمهوری رقابت کنم.»

بازیگر «قسمت‌های خصوصی» (Private Parts 1997) در صورت ورود به کاخ سفید به «کالج الکترال» پایان خواهد داد که مدت‌هاست لیبرال‌ها به آن انتقاد می‌کنند. با این حال، او در صورت رئیس جمهور شدن نمی‌تواند به صورت یکجانبه چنین اقدامی انجام دهد.

استرن که معتقد است «دونالد ترامپ»‌ در سال ۲۰۱۶ رقابت را عملاً به «هیلاری کلینتون» واگذار کرده می‌گوید: «کار بسیار ساده‌ای انجام خواهد داد که کشور را اصلاح می‌کند: یک رأی، یک فرد.» او اضافه می‌کند:‌ «مردی که انتخابات را باخت برنده الکترال شد. تا کی می‌خواهیم کسی را انتخاب کنیم که بازنده انتخابات شده؟»

استرن در بخشی از برنامه رادیویی‌اش ادعا می‌کند که مشکل رؤسای جمهور آمریکا این است که که برنامه‌های بیش از حد بزرگی دارند: «تنها طرحی که می‌توانم داشته باشم این است که کشور را دوباره درست کنم.»

این مجری سپس لغو حکم «رو در برابر وید» را «وحشتناک» می‌خواند و می‌گوید: «مسئله دیگر این است که اگر برای ریاست جمهوری رقابت کنم، شوخی نمی‌کنم، واقعاً در موردش فکر می‌کنم...»

استرن سال گذشته گفته بود که اگر در انتخابات سال ۲۰۲۴ با ترامپ رقابت کند بر او پیروز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۳۵

اثرات مخرب مواد مخدر

نمایش اسپویل