news-background
news-background

شبکه FX فصل دوم The Old Man جف بریجز را می‌سازد؛ رشد ۲۰ درصدی بینندگان Obi-Wan Kenobi

«جف بریجز» با فصل دوم سریال «پیرمرد» (The Old Man) به شبکه اف‌اکس بازمی‌گردد. پخش این سریال از پنجشنبه، ۱۷ ژوئن در اف‌اکس با دو اپیزود آغاز شد. «نور رازوکی»، «ایمان ناظم‌زاده»، «جان لیتگو» و «ایمی برنمن» از جمله دیگر بازیگران سریال بودند.

این سریال اقتباسی از کتابی به همین نام اثر «توماس پری» و درباره مأمور فراری سازمان جاسوسی آمریکا سیا، «دن چیس» با بازی بریجز است. او سال‌هاست که به صورت پنهانی زندگی می‌کند که ناگهان قاتلی برای کشتن او از راه می‌رسد. او در تلاش برای زنده ماندن باید کارهای گذشته خود را اصلاح کند.

«جان استاینبرگ» و «رابرت لوین» نویسندگان «پیرمرد» و بریجز به همراه «وارن لیتلفیلد»، «دن شاتز» و «دیوید شیف» از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. استاینبرگ و لوین پیش‌تر در سریال «بادبان‌های سیاه» (Black Sails) همکاری کرده بودند.

«سامبا تی‌وی» این هفته گزارش داد که بینندگان قسمت پایانی فصل «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) در دیزنی+ تا ۲۰ درصد نسبت به قسمت پایانی سریال «کتاب بوبا فت» (The Book of Boba Fett) بیشتر بوده است.

«اوبی-وان کنوبی» در پنج روز اول انتشار ۱.۸ میلیون خانوار بیننده آمریکایی داشته در حالی که قسمت اول این سریال در ماه مه ۲.۱۴ میلیون خانوار بیننده و قسمت اول از فصل دوم سریال «مندلوری» (The Mandalorian) ۲.۰۸ میلیون خانوار بیننده را ثبت کرده است. قسمت اول «شوالیه ماه» (Moon Knight) مارول نیز در دیزنی+ ۱.۵ میلیون خانوار بیننده داشت. پربیننده‌ترین مناطق «اوبی-وان» سیاتل، و به دنبال آن دنور و ساکرامنتو بوده‌اند.

دیزنی+ پس از گذشت ۴۸ روز از اکران «دکتر استرنج ۲ در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness)، این فیلم را در دسترس مشترکین قرار داد. «سامبا تی‌وی» گزارش داده است که این فیلم به کارگردانی «سم ریمی» پس از پنج روز ۲.۱ میلیون خانوار بیننده آمریکایی داشته است. این در حالی است که «جاودانگان» (Eternals) مارول در پنج روز اول انتشار ۲ میلیون خانوار بیننده را جذب کرده بود. پربیننده‌ترین مناطق «دکتر استرنج ۲» ساکرامنتو و به دنبال آن فیلادلفیا و سیاتل بودند.

فیلم «دکتر استرنج ۲»‌ با وجود پخش از دیزنی+ آخر هفته گذشته ۱.۷۸ میلیون دلار دیگر فروخت و از فروش داخلی ۴۰۹ میلیون دلاری عبور کرد. فیلم «شانگ-چی» پس از انتشار از دیزنی+ ۲۲۵ هزار دلار در ۳۳۵ سالن و «جاودانگان» ۲۱ هزار دلار در ۸۵ سالن نمایش فروخته بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید