news-background
news-background

بررسی اتهامات آزار جنسی علیه کوین اسپیسی در مستند Spacey Unmasked

سریال مستند دو اپیزودی «چنل ۴» بریتانیا پرونده‌های حقوقی «کوین اسپیسی» را بررسی می‌کند. این شبکه در این سریال که در حال حاضر «اسپیسی بی‌نقاب» (Spacey Unmasked) نام گرفته، نگاهی می‌اندازد به حواشی زندگی اسپیسی کهنه‌کار از ظهورش در برادوی تا به شهرت رسیدن در هالیوود و سپس مطرح شدن اتهامات آزار جنسی.

در این سریال دو پرونده حقوقی بعدی اسپیسی را نیز به بررسی می‌گذارد: یک پرونده به اتهام مطرح شده از سوی «آنتونی رپ» مرتبط است که جلسات رسیدگی به آن اکتبر آینده در نیویورک برگزار خواهد شد؛ و دیگری پرونده حقوقی بازیگر در بریتانیا که او را به چندین آزار جنسی متهم می‌کند. اسپیسی ۱۴ ژوئیه در دادگاه لندن حضور پیدا خواهد کرد.

«کیرا فیلیپس» که مستند «جرمی کایل: مرگ در روز روشن» (Jeremy Kyle: Death on Daytime) را در کارنامه دارد، این مستند را کارگردانی می‌کند، در حالی که «کتی هیوود» و «دوروتی بیرن» تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود.

پس از چند سال دوری از هالیوود و اخراج از سریال «خانه پوشالی» (House of Cards)  نتفلیکس، امسال با دو فیلم «پیتر پنج هشت» (Peter Five Eight) و «۱۲۴۲ – دروازه غرب» (1242 – Gateway to the West) که در جشنواره کن به خریداران عرضه شد، به بازیگری بازگشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید