news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۱/۴/۳

«دکتر استرنج ۲» مارول با بازی «بندیکت کامبربچ» و «ریچل مک‌آدامز» با انتشار از پلتفرم‌های دیجیتال، این هفته در رتبه اول پربیننده‌ترین فیلم‌های ۳۰نما قرار گرفته است. این دنباله به کارگردانی «سم ریمی» نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت اما حواشی آن باعث شد اکرانش در بعضی از کشورها لغو شود.

«جنایات آینده» تازه‌ترین ساخته «دیوید کراننبرگ» با بازی «کریستن استوارت»، «ویگو مورتنسن» و «لئا سیدو» دیگر فیلمی بود که در طول هفته گذشته از پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شد و در رتبه دوم ایستاد. این فیلم در جشنواره کن امسال روی پرده رفت و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۹ درصد بر اساس ۱۹۶ نقد دریافت کرد.

«همه‌چیز همه‌جا ناگهان» که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی ای-۲۴ لقب گرفته، این هفته رده سوم را از آن خود کرده، در حالی که فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز ۳» و «اسپایدرهد» با بازی «کریس همسورث» که هفته پیش صدرنشین بود، به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم جای گرفته‌اند.

«مراقب» و «چا چا خیلی نرم» دو فیلم جدید جدول این هفته‌اند که بالاتر از «بار تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» با بازی «نیکلاس کیج»، «مردی از تورنتو» با بازی «وودی هارلسون» و «کوین هارت» و «شمالی» به کارگردانی «رابرت اگرز»، به رده ششم و هفتم رسیدند.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما (۲۸ خرداد ماه – ۳ تیر ماه ۱۴۰۱):

۱. دکتر استرنج ۲ (Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022)

۲. جنایات آینده (Crimes of the Future 2022)

۳. همه‌چیز همه‌جا ناگهان (Everything Everywhere All at Once 2022)

۴. جانوران شگفت‌انگیز (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022)

۵. اسپایدرهد (Spiderhead 2022)

۶. مراقب (Watcher 2022)

۷. چا چا خیلی نرم (Cha Cha Real Smooth 2022)

۸. بار تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم (The Unbearable Weight of Massive Talent 2022)

۹. مردی از تورنتو (The Man from Toronto 2022)

۱۰. شمالی (The Northman 2022)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید