news-background
news-background

فصل سوم سریال The Boys: هیروگاسم، «زننده‌ترین اپیزود تاریخ تلویزیون» پخش شد

هواداران سریال ابرقهرمانی «پسران» (The Boys) آمازون پرایم بدون شک تا امروز صحنه‌های زننده بسیاری را دیده‌اید. در فصل اول این سریال، یکی از پسرها توسط بمبی که در مقعدش کار گذاشته شده بود جان خود را از دست داد. در فصل دوم، قایق پرسرعتی از داخل شکم یک وال عبور کرد و امعا و احشا او همه جا پخش شد. اما فصل سوم تا امروز، دلخراش‌ترین و زننده‌ترین فصل این سریال بوده است. «اریک کریپکی»، پدیدآورنده سریال «پسران» در جدیدترین مصاحبه خود به بینندگان این سریال هشدار داده بود که هیچ یک از صحنه‌های قسمت‌های پیشین با صحنه‌های قسمت ششم از فصل سوم که «هیروگاسم» (Herogasm) نام گرفته قابل مقایسه نیستند.

کریپکی در مصاحبه با «تی‌وی لاین» گفت: «روان‌گردان قدرتمند، دیلدو، روابط جنسی در آسمان و فحاشی، قسمت ششم بدون شک یکی از زننده‌ترین ساعت‌های تاریخ تلویزیون جریان اصلی است که تاکنون کسی به چشم دیده است. فکر می‌کنم پیش از این برای دیدن چنین صحنه‌هایی باید به ویدیو‌های پورن مراجعه می‌کردید.»

با توجه به محتوای این سریال، نمی‌توان به سادگی از این حرف کریپکی گذشت. اما معنی کلمه هیروگاسم چیست و چه اهمیتی دارد؟

در دنیای «پسران» یا دنیای سینمایی وات، هیروگاسم به رویداد مشهور و مخفی سالانه‌ای اشاره می‌کند که در آن اتفاقات جالبی می‌افتد. در این مراسم سالانه که به میزبانی وات برگزار می‌شود، حدود ۸۰ ابرقهرمان شرکت می‌کند و به فعالیت‌های جنسی گروهی می‌پردازند. در طول قسمت ششم، ابرقهرمانانی از گروه سی حضور پیدا می‌کنند، علاوه بر این بخش‌هایی از مراسم به توضیح درباره تاریخ آن اختصاص دارد. هیروگاسم در اصل کامیکی شش قسمتی بود که در سال ۲۰۰۹ به عنوان اسپین‌آف کامیک اصلی «پسران» با نویسندگی «گارث انیس» منتشر شد.

داستان اسپین‌آف بین کامیک‌های شماره ۳۰ و ۳۱ اتفاق می‌افتد و به عنوان نشانه‌ای از شهرت داستان اصلی منتشر شدند. یکی از تفاوت‌های بزرگ بین کامیک و اپیزود هیروگاسم، رفتار سولجربوی و شخصیت شوخ و در عین حال ترسناک و پرانرژی او است. سولجربوی در کامیک شخصیت کم‌رنگی بود که تنها به خاطر حضورش در هیروگاسم، رابطه‌اش با هوم‌لندر و تلاشش برای حضور در گروه هفت شناخته می‌شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ تیر ۱۴۰۱ ۰۴:۰۱

به نظر من ، صحنه داشت ... قبول ! ولی اینکه بدترین و زننده ترین اپیسود تاریخ باشه و اینچیزا واقعا اینطور نبود. حتی خود همین سریال The boys هم به نظرم توی اپیسود های قبل تر مثل اپیسود اول فصل ۳ ٬ صحنه های بدتری نشون داده بود ، فقط توی این اپیسود مدت زمان صحنه ها طولانی تر بود.

نمایش اسپویل
۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۰۵

ما که اپیزود رو دیدیم فهمیدیم بیشتر این حرفا وجه تبلیغاتی داشته و چیز خاصی نداشت به نظر من. صرفا این اپیزود یه ربع پایانیش خوب بود و جذاب شد.

نمایش اسپویل