news-background
news-background

30NAMA Party: هفته پنجاه و چهارم

در پنجاه و چهارمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange In the Multiverse of Madness) به کارگردانی «سم ریمی» و با بازی «بندیکت کامبربچ»، «الیزابت اولسن» و «ریچل مک‌آدامز» پخش خواهد شد. «دکتر استرنج ۲» از منتقدین امتیاز ۷۵ درصد «راتن تومیتوز» گرفته و در رتبه پنجم بدترین فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» قرار دارد.

«بندیکت کامبربچ» و «الیزابت اولسن» در این فیلم نقش‌های «دکتر استرنج» و «واندا ماکسیموف» را تکرار می‌کنند، در حالی که «ریچل مک‌آدامز»، «بندیکت وانگ» و «سوشی گومز» در نقش‌هایی از پیش تأیید شده ظاهر شده‌اند. استرنج در این دنباله سفری پرماجرا به سراسر دنیاهای موازی آغاز می‌کند و در این مسیر با شخصیت‌های جدید «دنیای سینمایی مارول» و نیز شخصیت‌هایی آشنا برمی‌خورد. «دکتر استرنج ۲» ۵ مه ۲۰۲۲ اکران شد و نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. این فیلم مانند «جاودانگان» (Eternals) به سبب وجود ارجاعات هم‌جنس‌گرایانه در بعضی از کشورهای اسلامی از جمله عربستان سعودی ممنوع شد. «سوچی گومز» ۱۵ ساله در این فیلم نقش شخصیت «آمریکا چاوز» را بازی می‌کند که در کتاب‌های کامیک مارول هم‌جنس‌گرا است.

«شلاق» (Whiplash) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» پنجاه و چهارم خواهد بود. این فیلم با بازی «مایلز تلر» و «جی.کی. سیمونز» در سال ۲۰۱۴ اکران شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۴ درصد دریافت کرد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۲ تیر ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید