news-background
news-background

سریال Ms. Marvel در بین تمامی عناوین تلویزیونی مارول در دیزنی+ کمترین بیننده را دارد

سریال «خانم مارول» (Ms. Marvel) کمترین بیننده را در میان تمامی عناوین تلویزیونی مارول در دیزنی+ ثبت کرده است. این سریال که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۵ درصد دریافت کرده، در پنج روز اول انتشار از پلتفرم دیزنی+ نزدیک به ۷۷۵ هزار خانوار بیننده آمریکایی داشته است. قسمت اول این سریال ۸ ژوئن پخش شده بود.

«سامبا تی‌وی» گزارش داده بود که «لوکی» (Loki) با ۲.۵ میلیون خانوار پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی مارول در دیزنی+ بوده است. پس از این سریال با بازی «تام هیدلستون»، «شوالیه ماه» (Moon Knight) «اسکار آیزاک» و «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon And The Winter Soldier) با ۱.۸ میلیون، «وانداویژن» (WandaVision) با ۱.۶ میلیون و «شاهین‌چشم» (Hawkeye) با ۱.۵ میلیون خانوار بیننده قرار دارند. «خانم مارول» با این حال در میان مخاطبین ۲۰ تا ۲۴ ساله بیشترین بیننده را داشته و متنوع‌ترین نژادها را جذب کرده است.

«ایمان ولانی»‌ در نقش «کامالا خان» اولین شخصیت مسلمان «دنیای سینمایی مارول» را بازی می‌کند. این شخصیت یک دختر ۱۶ پاکستانی-آمریکایی و مسلمان است که در جرزی سیتی، نیو جرزی زندگی می‌کند و «کاپیتان مارول» را الگوی خود قرار می‌دهد. دیگر بازیگران سریال «آرامیس نایت»، «ساغر شیخ»، «زنوبیا شروف»، «موهان ناکلی»، «آذر عثمان»، «تراوینا اسپرینگر»، «جوردن فریتسمن» و «نیمرا بوچا» خواهند بود.

«هالک-دخت: وکیل مدافع» (She Hulk: Attorney At Law) سریال بعدی مارول در دیزنی+ خواهد بود که ۱۷ آگست پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ تیر ۱۴۰۱ ۰۶:۵۸

700 هزار مهاجر غیر قانونی؟

نمایش اسپویل
۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۱۵

عالی بود?

نمایش اسپویل
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۴۹

باید به عقل اون هفتصد هزار نفر شک کرد..

نمایش اسپویل