news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Persuasion: داکوتا جانسون در اقتباس از رمان جین آستین

نتفلیکس اولین تریلر رسمی فیلم «ترغیب» (Persuasion) با بازی «داکوتا جانسون» را رونمایی کرد.

جانسون در این فیلم که اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «جین آستین» نقش «آن الیوت» و «هنری گولدینگ» نقش «آقای الیوت» را بازی می‌کند. «ریچارد ای. گرنت»، «نیکی اموکا-برد» و «میا مک‌کنا-بروس» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. «کری کرک‌نل» که سابقه‌ی کارگردانی در برادوی را دارد برای اولین فیلم بلندش بر روی صندلی کارگردانی این فیلم بلند می‌نشیند. «ران باس» و «آلیس ویکتوریا وینزلو» نویسندگان اقتباس خواهند بود.

این اقتباس تفاوت‌هایی با داستان «ترغیب» خواهد داشد و «مدرن و کنایه‌آمیز» توصیف شده است. تمرکز فیلم بر روی شخصیت «آن الیوت» است، زنی بیست و هفت ساله که با خانواده در آستانه ورشکستی زندگی می‌کند. این زن مجرد با مردی برخورد می‌کند که روزگاری به او علاقه‌مند بوده است.

«ترغیب» آخرین رمانی بود که آستین پس از «غرور و تعصب» و «اما» و دیگر آثارش، و پیش از مرگش در سال ۱۸۱۷ به نگارش درآورد. از این رمان در سال ۲۰۰۷ یک فیلم تلویزیونی با بازی «سالی هاکینز» ساخته شده است.

جانسون به زودی در فیلم «چا چا خیلی نرم» (Cha Cha Real Smooth) دیده خواهد شد و اخیراً در فیلم «دختر گمشده» (The Lost Daughter) که اولین فیلم بلند «مگی جیلنهال» در مقام کارگردان بود با نتفلیکس همکاری کرد. او به تازگی به فیلم «مادام وب» (Madame Web) سونی پیوسته است.

نتفلیکس فیلم «ترغیب» را ۱۵ ژوئیه پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۰۸

Be shedat montazere in filmam! omidvaram ke khub bashe^^

نمایش اسپویل