زمان مطالعه: ۱ دقیقه
کارگردانی فیلم One Punch Man به جاستین لین سپرده شد
سونی «جاستین لین» کارگردان «سریع و خشن» را برای فیلم لایو-اکشن «وان پانچ من» (One-Punch Man) برگزید. این استودیو پیشتر «اسکات روزنبرگ» و «جف پینکنر» برای نگارش فیلمنامه بر اساس مانگای «وان پانچ من» استخدام کرده بود. لین اخیراً از کارگردانی «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) انصراف داده است. علت این کنارهگیری روش «وین دیزل» برای بازنویسی فیلمنامه گزارش شد.
«وان پانچ من» که بهشدت در ژاپن و سایر نقاط جهان محبوب است، داستان ابرقهرمانی به نام «سایتاما» را روایت میکند که میتواند هر رقیبی را با یک تک ضربه مشت شکست دهد اما از روی ملال به دنبال حریفی درخور است. این وبکامیک که در سال ۲۰۰۹ توسط یک هنرمند ژاپنی با نام مستعار «وان» منتشر شد، به سرعت جای خود را در میان مخاطبین پیدا کرد. از آن پس شهرت مانگا موجب تولید انیمهای تحسین شده و بازیهای ویدیویی شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید