news-background
news-background

فروش عطرهای فیلم In the Mood for Love به مدت محدود

«وونگ کار وای» عطر فیلم «در حال و هوای عشق» را بازآفرینی کرده است.

در حالی که مراحل پس از تولید «شکوفه‌های شانگهای» (Blossoms Shanghai) همچنان ادامه دارد، «وونگ کار وای» به دنیای فیلم «در حال و هوای عشق» (In the Mood for Love) بازگشته است.

«جت تون فیلمز» اعلام کرده است که عطرهای «در حال و هوای عشق – رژ» (Rouge) و «در حال و هوای عشق – نوآر» (Noir) را با همکاری «وونگ کار وای» و «نوریتاما تاتهانا» بازآفرینی شده به مدت محدود به فروش می‌رود.

«وونگ کار وای» می‌گوید: «اگر قرار بود «در حال و هوای عشق» را به عنوان یک عطر توصیف کنم، آن چه می‌بود؟ برداشت من این است که رایحه‌ای خواهد بود که «چو مو-وان» را وقتی رازش را در دیوار سنگی انگکور وات دفن می‌کرد برخاست؛ بوی سبزه‌زار تازه در هنگام صبح، بوی خاک نمناک روی دیوار، بوی عرق چین‌های پیراهن آستین کوتاهش که همگی با رایحه‌ای در اعماق ذهنش ترکیب شده بود – عطری مست‌کننده که از یقه لباس چیپائوی سو لی-ژن چکید. عطر سو لی-ژن از یاد من رفته بود، اما اگر می‌خواستم از خاطرات خود تصورش کنم، می‌توانست شبیه به عطری باشد که همسرم در سن هفده سالگی می‌زد.»

این کارگردان اضافه می‌کند که سه سال بر روی این عطر کار کرده و هدفش از تهیه آن خلق «تجربه‌ای سه بعدی» برای مخاطبین فیلم است.

عطرهای «در حال و هوای عشق» با قیمت ۴۹۵۰ دلار به فروش گذاشته شده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید