news-background
news-background

اوما تورمن و هنری گولدینگ به The Old Guard 2 اضافه شدند

«اوما تورمن» ستاره فیلم‌های «بیل را بکش» (Kill Bill) و «هنری گولدینگ» بازیگر فیلم «آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians) در دنباله «گارد کهن ۲» (The Old Guard 2) به «شارلیز ترون»، «کیکی لین» و «چیوتل اجیوفور» ملحق شدند. قسمت اول «گارد کهن» (The Old Guard) که ژوئیه سال ۲۰۲۰ پخش شد، ۱۸۶ میلیون ساعت در چهار هفته اول انتشار بیننده داشت.

این فیلم اقتباسی از یک رمان مصور به نویسندگی «گرگ روکا» به همین نام است. ترون در نقش «اندی»، رهبر یک گروه مخفی متشکل از سربازان نامیرا را بازی می‌کند که قرن‌ها از زمین میرا محافظت کرده‌اند. اما وقتی گروه برای انجام یک مأموریت اضطراری دوباره گرد هم می‌آیند و توانایی‌های‌شان فاش می‌شود، اندی و «نایل» با بازی «کیکی لین» جدیدترین عضو گروه، باید مسؤلیت از بین بردن تهدید را بپذیرند.

«جینا پرنس-بایتوود» کارگردان قسمت اول پس از موفقیت «گارد کهن» به پروژه‌هایی چون «شاه زن» (The Woman King) سونی با بازی «وایولا دیویس» پیوست. پرنس-بایتوود پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» فاش کرده بود که او و روکا دو فیلم دیگر در ذهن دارند، اما او در قسمت دوم جای خود را به «ویکتوری ماهونی» در مقام کارگردان داده است.

تورمن نامزدی اسکار و جایزه گلدن گلوب را در کارنامه دارد و شهرتش را مدیون «قصه عامه‌پسند» (Pulp Fiction)، «بتمن و رابین» (Batman & Robin) و «بیل را بکش» است. او اخیراً در سریال «ذوق‌زده» (Super Pumped) شوتایم دیده شده است.

گولدینگ به زودی در «ترغیب» (Persuasion) بر اساس رمان «جین آستین» مقابل «داکوتا جانسون»، «سوکی واترهوس» و «ریچارد ای. گرنت» و فیلم «باشگاه آدمکشی» (Assassin Club) در کنار «سم نیل» و «نومی راپاس» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید