news-background
news-background

جولیا گارنر برای یونیورسال نقش مدونا را بازی می‌کند

«جولیا گارنر» بازیگر سریال‌های «جعل آنا» (Inventing Anna) و «اوزارک» (Ozark) در یک فیلم بیوگرافیکال برای استودیوی یونیورسال نقش «مدونا» خواننده پاپ را بازی می‌کند. «ورایتی» گزارش داده است که گارنر پیشنهاد بازی در این نقش را پذیرفته است.

گارنر پس از ماه‌ها جستجو و از میان چندین گزینه برگزیده شده است. این فیلم اولین روزهای ظهور «مدونا» به عنوان یک هنرمند هنجارشکن و جنجالی را روایت می‌کند. یونیورسال با مدیریت «دانا لنگلی» امتیاز تولید این فیلم را از چنگ دیگر استودیوهای رقیب درآورد. «ایمی پاسکال» که «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» را در کارنامه دارد، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «مدونا» است.

دیگر رقبای گارنر بازیگرانی چون «فلورنس پیو»، «الکسا دمی» بازیگر «سرخوشی» (Euphoria)، «اودسا یانگ»، «جولیا فاکس» و خوانندگانی چون «بیبی رکسا» و «اسکای فریرا» بوده‌اند. «ورایتی» گزارش داده است که فرایند تست بازیگری بسیار دشوار بوده و بازیگران باید مهارت‌های رقص و خوانندگی خود را ثابت می‌کرده‌اند.

«مدونا» ۶۳ ساله پاییز گذشته در «برنامه امشب با جیمی فالن» گفته بود که در حال نوشتن فیلمنامه زندگی خودش است: «دلیل ساختنش این است که گروهی از افراد سعی کرده‌اند فیلم‌هایی در مورد من بنویسند، اما آن‌ها همیشه مرد بوده‌اند. چرا این مردان باید در مورد زندگی من فیلم بسازند؟ فیلمنامه‌ای که می‌نویسند حقیقی نیست، آن مرد نویسنده هیچ درکی از زنان ندارد، قدر زن بودن را نمی‌داند، و احترامی برای زنان قائل نیست.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید