news-background
news-background

هواداران جانی دپ حمایت ادوارد نورتن و میا فارو از امبر هرد را برنتافتند

سلبریتی‌هایی که از «امبر هرد» در مقابل «جانی دپ» حمایت کرده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی با حمله هواداران دپ مواجه شدند. هفته گذشته، دپ در پرونده شکایت از همسر سابقش به اتهام نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» پیروز شد و اعضای هفت نفره هیأت منصفه دادگاه ویرجینیا، هرد را در مجموع به پرداخت ۸.۳۵ میلیون دلار محکوم کردند.

«میا فارو» بازیگر «بچه رزماری» (Rosemary's Baby) و «ادوارد نورتن» ستاره فیلم «باشگاه مشت‌زنی» (Fight Club) دو سلبریتی حامی هرد بودند. فارو در توییتی حذف شده مقاله‌ای در «نیویورکر» با عنوان «رأی دادگاه جانی دپ-امبر هرد هراس‌انگیز است» را به اشتراک گذاشته بود. فارو در توییت حذف شده دیگری نوشته بود: «زنان بسیار زیادی از امبر هرد انتقاد می‌کنند. چرا؟»

نورتن از سوی دیگر توییتی را «لایک» کرده است که به مقاله‌ای در «نیویورک تایمز» با عنوان «سوء نیت مسلم دادگاه جانی دپ» پیوند داده بود.

کاربران توییتر سپس تصاویری از حملات هواداران دپ به فارو و نورتن به اشتراک گذاشتند. گروهی از افراد فارو را «حامی بدرفتاری» نامیدند، در حالی که یکی از دیگر از کاربران نوشته است: «عدالت اجرا شد و اعتبار جانی برگشت، تنها امید من این است که امبر هرد به خاطر شهادت دروغ زندانی شود.»

یکی از کاربران اینستاگرام خطاب به نورتن می‌نویسد: «چه مرگت شده که از هرد حمایت می‌کنی؟ بازیگر محبوب من بودی اما دیگر نیستی. ظاهراً خیلی خنگی و یک بلوند پول‌پرست سفید به راحتی می‌تواند فریب‌ات بدهد.» کاربری دیگر می‌گوید: «سلام رفیق، اینکه از یک دروغ‌گو حمایت می‌کنی باعث نمی‌شود با تو همبستر شود.»

«لینا هیدی» بازیگر «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، «کتی گریفین» کمدین و حتی لیلی-رز دختر «جانی دپ» از گزند حملات هواداران بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» در امان نمانده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۰۷

ادوارد نورتون فقط یه لایک خالی کرده چیز دیگه ای نگفته، کار فن های جانی دپ درست نیست

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۲۰

دقیقا. حرف دل من رو زدید.

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۸

من مخالفم سلبریتی ها نباید اینقدر راحت از مسئولیت حمایت خودشون از یه آدم عوضی قسر دربرند اگر حرف شما رو درست فرض کنیم دکتر انوشه هم نباید به خاطر حمایت و تمجید از مالک ساختمان متروپل مورد مواخذه و حمله لفظی مردم قرار میگرفت در صورتی که به نظرم مردم در اینطور مواقع باید به سلبریتی ها درس مسئولیت پذیری و حزب باد نبودن یاد بدند

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۴۶

بر اساس رای دادگاه، امبر هرد باید (به جرم افترا و دروغ) 15 میلیون دلار به جانی بپردازه. امبر هرد هم ظاهرا ورشکسته شده. میا فارو و اد نورتون بهتره سر کیسه رو شل کنن ...

نمایش اسپویل
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۳۲

دیگه حامی دروغگو تر از میا فارو پیدا نکرد؟!!! میا فارو خودش به خاطر یه تهمتی که واضح بود دروغه یکی از بزرگترین کارگردان های تاریخ سینما (وودی آلن) رو از کار بی کار کرد

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۰۶

نتیجه دادگاه برای هر زن دروغگو و هوچی هراس انگیز بود. میا فارو هم یکی از اونها.

نمایش اسپویل
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۳۵

فرض کن بعد از اینهمه مدرک بازم بیای از اون لجن حمایت کنی نامردا دادگاه لایو پخش شد برای همه مردم حداقل دادگاهو نگاه میکردید حداقل کلیپای دادگاهو میدیدید انقدر چرا موج سوار و یه چیز لیسید

نمایش اسپویل
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۱۹

یه مشت سلبریدی خودشیرین و یه مشت حرف مفت. مهم اجرای عدالت در دادگاه به نفع جانی دپ هست.

نمایش اسپویل
بیشتر