news-background
news-background

بازیگران فصل پنجم Fargo معرفی شدند: جان هم، جونو تمپل و جنیفر جیسون لی در نقش‌های اصلی

«جان هم»، «جونو تمپل» و «جنیفر جیسون لی» به فصل پنجم سریال «فارگو» (Fargo) پیوستند. شبکه اف‌اکس فوریه گذشته سفارش ساخت این فصل را صادر کرده بود.

داستان فصل پنجم در سال ۲۰۱۹ روی می‌دهد این پرسش را مطرح می‌کند که چه زمانی آدم‌ربایی در واقع آدم‌ربایی نیست. هم، تمپل و لی در این فصل نقش شخصیت‌هایی به نام روی، دات و لورین را بازی می‌کنند اما جزئیات بیشتری در مورد آن‌ها فاش نشده است.

هم شهرتش را مدیون سریال درام «مد من» (Mad Men) شبکه ای‌ام‌سیش است و اخیراً در «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) با پارامونت و «تام کروز» همکاری کرده. تمپل در سریال تحسین‌شده «تد لسو» (Ted Lasso) اپل تی‌وی+ و «پیشنهاد» (The Offer) پارامونت+ نقش‌آفرینی کرده، در حالی که لی در سال ۲۰۱۶ برای «هشت نفرت‌انگیز»‌ (The Hateful Eight) «کوئنتین تارانتینو» نامزد اسکار شد. او سابقه بازی رد سریال‌های «پاتریک ملروز» (Patrick Melrose) و «تویین پیکس» (Twin Peaks) را نیز دارد.

فصل چهارم سریال با ۸۱ درصد، کمترین امتیاز «راتن تومیتوز» را در میان تمامی فصل‌ها دریافت کرد. چهار فصل این مجموعه در مجموع ۲۲۸ نامزدی و ۵۱ جایزه معتبر از جمله امی، گلدن گلوب و «انتخاب منتقدین» را کسب کرده است.

«نوآ هالی» پدیدآورنده سریال و به همراه ایتان و جول کوئن از جمله تهیه‌کنندگان «فارگو» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید