news-background
news-background

نیو کمبل در فیلم Scream 6 بازی نمی‌کند

«نیو کمبل» تأیید کرد که با استودیوی پارامونت برای دریافت دستمزد مورد نظرش به توافق نرسیده و به همین علت در «جیغ ۶» (Scream 6) نقش‌آفرینی نمی‌کند. کمبل که در چندگانه «جیغ» نقش «سیدنی پرسکات» را بازی کرده، می‌گوید «پیشنهادی که ارائه شد با ارزشی که من به چندگانه بخشیدم برابری نمی‌کرد.»

این بازیگر با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «متأسفانه، در قسمت بعدی «جیغ» بازی نمی‌کنم. من به عنوان یک زن باید سخت کار می‌کردم تا ارزش‌های بازیگری‌ام را نشان دهم، به‌ویژه در مورد «جیغ.» احساس کردم که پیشنهاد ارائه شده با ارزشی که من به چندگانه بخشیدم برابری نمی‌کند. جدایی تصمیم بسیار سختی بود. به همه هواداران «جیغ» می‌گویم که شما را دوست دارم. همیشه از من حمایت کرده‌اید. تا ابد قدردان شما و آنچه چندگانه در طول ۲۵ سال گذشته به من بخشید هستم.»

«جیمی لی کورتیس» بازیگر فیلم‌های «هالووین» (Halloween) پیش‌تر گفته بود که علی‌رغم موفقیت این چندگانه «پول زیادی از فیلم‌های ترسناک» به دست نیاورده است. کمبل در مورد فیلم «جیغ ۳» در سال ۲۰۰۰ ادعای مشابهی کرده و گفته بود که اگرچه دستمزد متوسطی گرفته اما از درآمد فیلم چیزی به او نرسیده است. فیلم‌های ژانر وحشت اغلب با بودجه‌های کمتر تولید می‌شوند.

پارامونت و اسپای‌گلس در پی موفقیت تجاری «جیغ ۵» (Scream 5) برای تولید دنباله‌ای دیگر چراغ سبز نشان دادند. این دنباله در حال حاضر قرار است ۳۱ مارس ۲۰۲۳ اکران شود. قسمت پنجم «جیغ» با بودجه ۲۵ میلیون دلاری تولید شد و در آمریکای شمالی ۸۱ میلیون دلار و در سراسر دنیا ۱۴۰ میلیون دلار فروخت.

«کورتنی کاکس»، «جنا اورتگا»، «ملیسا باررا»، و «هیدن پنتیر» در قسمت ششم «جیغ» بازی خواهند کرد. اورتگا اخیراً در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «فیلمنامه را به تازگی خوانده‌ام، و فیلم بیشتر و بیشتر خونین شده. به نظر من این قسمت شاید خشن‌ترین و پرخاشگرانه‌ترین نسخه «گوست‌فیس» باشد که دیده‌ایم، و این فیلمبرداری را لذت‌بخش می‌کند.»

«مت بتینلی-الپین» و «تایلر جیلت» برای کارگردانی قسمت ششم به نویسندگی «جیمز وندربیلت» بازخواهند گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید