news-background
news-background

ماریا باکالووا بازیگر فیلم Borat 2 در Guardians Of The Galaxy 3 نقشی کلیدی بازی می‌کند

بازیگر نامزد اسکار «بورات ۲» به «نگهبانان کهکشان ۳» ملحق شده است.

«ماریا باکالووا» بازیگر نامزد اسکار «بورات ۲» (Borat Subsequent Moviefilm) در فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians Of The Galaxy Vol. 3) مارول به کارگردانی «جیمز گان» یک نقش کلیدی بازی خواهد کرد.

فیلمبرداری قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» ماه گذشته با تأیید گان که تصویری از «کریس پرت»، «پام کلمنتیف»، «کارن گیلان» و «دیو باتیستا» منتشر کرده بود به پایان رسید. «وین دیزل»، «بردلی کوپر»، «مایکل روکر»، «سیلوستر استالونه» و «ویل پولتر» در نقش «آدام وارلاک» دیگر بازیگران این دنباله خواهند بود. قسمت اول «نگهبانان کهکشان» در سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۷۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، در حالی که قسمت دوم چندگانه در سال ۲۰۱۷ به فروش ۸۶۳ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

گان اخیراً وعده داده بود که «بازیگری اعلام‌نشده» در قسمت سوم «نگهبانان» حضور دارد. «ددلاین» گزارش می‌دهد که این بازیگر باکالووا نخواهد بود.

باکالووای بلغار  با قسمت دوم «بورات» به شهرت جهانی رسید و برای نمایش تحسین‌برانگیزی که در این دنباله به جا گذاشت نامزد اسکار شد. «جسد جسد جسد» (Bodies Bodies Bodies) با بازی «پیت دیویدسون» دیگر فیلم باکالووا است که تا پایان سال ۲۰۲۲ توسط استودیوی ای-۲۴ اکران خواهد شد.

«نگهبانان کهکشان ۳» در حال حاضر قرار است ۵ مه سال ۲۰۲۳ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید