news-background
news-background

فصل سوم و چهارم Slow Horses و فصل دوم Our Flag Means Death ساخته خواهد شد

اپل تی‌وی+ تولید فصل سوم و چهارم سریال جاسوسی «اسب‌های تنبل»‌ (Slow Horses) با بازی «گری اولدمن» را تأیید کرد. این در حالی است که فصل دوم این سریال هنوز پخش نشده است.

در فصل سوم یکی از جاسوسان «جکسون لمب» با بازی اولدمن به گروگان گرفته می‌شود و در فصل چهارم یک بمب‌گذاری اسراری شخصی را برملا می‌سازد. فصل اول «اسب‌های تنبل» ۱ آوریل گذشته از اپل تی‌وی+ پخش شده بود. فصل دوم با کارگردانی «جرمی لاورینگ» تا پایان سال ۲۰۲۲ روی ایر می‌رود.

سریال شش اپیزودی «اسب‌های تنبل» بر اساس رمانی به همین نام نوشته «مایک هرون» ساخته شده است. اولدمن در «اسب‌های تنبل» نقش «جکسون لمب» را بازی می‌کند، یکی از رؤسای سازمان MI5 که مسؤل محل نگهداری مأموران پایین‌تر از حد نرمال موسوم به «باتلاق» است. «جک لودن» نقش یکی از مأموران جوان را بازی می‌کند که پس از خراب کردن یک مأموریت به لمب می‌پیوندد. دیگر بازیگران سریال «کریستین اسکات توماس»، «جاناتان پرایس»، «الیویا کوک»، «فردی فاکس»، «رزالیند الیزار» و «کریس چانگ» خواهند بود.

شبکه اچ‌بی‌او مکس نیز این هفته سفارش ساخت سریال «پرچم ما یعنی مرگ» (Our Flag Means Death) با بازی و تهیه‌کنندگی «تایکا وایتیتی» را صادر کرد.

داستان سریال بر اساس ماجراجویی‌های واقعی «استید بونت» یکی از دزدان دریایی قرن هجدهم روایت شده است. بونت یک زمین‌دار ثروتمند بود که بعدها به یک دزد دریایی تبدیل شد. او یک کشتی بادبانی خریداری کرد، نامش را «انتقام» گذاشت و با خدمه‌ای که استخدام کرد آب‌های ساحل شرقی آمریکا را درنوردید، کشتی‌های دیگر را به تصرف درآورد و به آتش کشید.

«دیوید جنکینز» نویسنده سریال و وایتیتی کارگردان قسمت اول و بازیگر نقش «ریش‌سیاه» بوده است. دیگر بازیگران سریال «ریس داربی» در نقش بونت، «کریستین نرن» بازیگر نقش «هودور» در «بازی تاج‌وتخت»، «نیتان فواد»، «سمسون کایو»، «روی کینیر»، «کان اونیل»، «ویکو اورتیز»، «دیوید فین»، «جول فرای»، و «متیو مار» بوده‌اند.

فصل اول «پرچم ما یعنی مرگ» در ماه مارس از اچ‌بی‌او مکس پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید