news-background
news-background

بی احترامی کارگردان "جوخه انتحاری" به کمپانی مارول

دادن یک روحیه کوچک نیز کمک زیادی به حرکت به سمت موفقیت میکند، اما کارگردان فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad)، دیوید آیر (David Ayer)، از یک حرکت نامناسب برای اینکار در حین برگزاری همایش دی سی کامیکس (DC Comics)، در نیویورک استفاده کرد.

زمانی که یکی از حضار در میان جمعیت، یک کلمه چهار حرفی (F*ck) را درباره رقابت بین دی سی و مارول  فریاد زد، آیر هم آنرا از پشت میکروفون تکرار کرد (F*ck Marvel)

اما آیر سریع متوجه شد که این کلمه به سرعت در فضای مجازی منتشر میشود، پس بلافاصله در توییتر خود ابراز پشیمانی کرد و گفت: "من یک لحظه گرفتار (جو گیر) شدم"!

david ayer

"معذرت میخوام که یک لحظه جو گیر شدم و گفتم لعنت به مارول. یک نفر این را گفت، من تکرار کردم. اصلا جالب نبود. من به برادران فیلمسازم احترام میگذارم."

VcbqQvY

البته رقابت دوستانه ای بین مارول و دی سی از زمان قدیم وجود داشت. در دهه 30 میلادی که دی سی در سال 1934 و مارول در 1939 تشکیل شدند و کمیک های فوق العاده ای منتشر میکردند و هر کدام طرفداران جداگانه ای داشتند.

اما در قرن اخیر که مارول با ساختن دنیای سینمایی خود غوغایی به پا کرد، دی سی در این زمینه خیلی عقب ماند. حال با ساخت جوخه انتحاری و لیگ عدالت، دوباره رقابت بین این دو کمپانی برقرار شده و همه هواداران را به وجد آورده است.

جدا از تعصبات بی دلیل طرفداران، امیدواریم که هم مارول و هم دی سی به موفقیت برسند و شاهد بلاک باسترهای فوق العاده و شگفت انگیزی از این دو کمپانی باشیم. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۰۸:۴۸

مقایسه مارول و دی سی مثل مقایسه ریال و دلاره

نمایش اسپویل