news-background
news-background

«بازگشت اسطوره»؛ اولین تریلر سریال Man Vs Bee با بازی روان اتکینسون

نتفلیکس اولین تریلر سریال جدید «انسان علیه زنبور» (Man Vs Bee) با بازی «روان اتکینسون» را رونمایی کرد. اتکینسون در این سریال نقش شخصیتی به نام ترور را بازی می‌کند که مسئولیت نگهداری از یک خانه اشرافی به او سپرده شده است. کشمکش او با یک زنبور باعث خراب شدن یکی از آثار هنری صاحب خانه می‌شود اما این موجود مزاحم به دام نمی‌افتد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از این تریلر استقبال کرده‌اند. یکی از آن‌ها می‌نویسد:‌ «اسطوره بازگشته.» کاربری دیگر می‌گوید: «به زحمت افتادن روان اتکینسون به خاطر یک زنبور مثل طلا باارزش است.» یک کاربر دیگر می‌نویسد:‌ «نتوانستم در اتوبوس جلوی خنده خودم را بگیرم. روان اتکینسون یک گنجینه است و این تریلر برای سریال جدید «انسان علیه زنبور» نشان می‌دهد که چرا خیلی از مردم عاشق کمدی فیزیکی او هستند و تحسینش می‌کنند.»

اتکینسون پیش‌تر اعتراف کرده بود که دیگر از بازی در نقش «مستر بین» لذت نمی‌برد، هرچند قرار است برای یک فیلم دیگر بازگردد. این بازیگر ۶۶ ساله پس از موفقیت سومین اسپین‌آف انیمیشن این شخصیت در سال ۲۰۱۹، نقش «مستر بین» را تکرار خواهد کرد اما امیدوار است که دوران بازی‌اش در این نقش به پایان رسیده باشد. او در مصاحبه با «ریدیو تایمز» گفته بود: «برای من راحت‌تر است که به شکل سمعی این شخصیت را بازی کنم تا بصری. چندان از بازی در این نقش لذت نمی‌برم. بار مسئولیتی که دارد خوشایند نیست. آن را پراسترس و خسته‌کننده می‌یابم و به پایانش فکر می‌کنم.»

دیگر بازیگران این سریال ۱۰ اپیزودی «جینگ لوسی»، «کلودی بلکلی» و «جولین رایند-توت» خواهند بود. نتفلیکس «انسان علیه زنبور» را در ماه ژوئن پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۳

یه خبر خوب

نمایش اسپویل
۶ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۴۲

بسیار عالی

نمایش اسپویل
۵ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۰۵

عجب تریلر خوبی. بی صبرانه منتظرم بیاد

نمایش اسپویل