news-background
news-background

30NAMA Party: هفته پنجاهم – فیلم Everything Everywhere All At Once

در پنجاهمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» (Everything Everywhere All At Once) به کارگردانی «دنیل‌ها» و با بازی «میشل یو»، «جیمی لی کورتیس» «استفانی شو» پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۹ درصد دریافت کرده است.

این فیلم یک اکشن، ماجراجویانه و علمی-تخیلی توصیف شده در مورد «یک زن خسته چینی آمریکایی» که توان پرداخت مالیات‌هایش را ندارد. «میشل یو» در این فیلم نقش اصلی را مقابل «استفانی شو»، «که هوی کوان»، «جیمز هونگ»، «جنی اسلیت»، «هری شوم جونیور»، و «جیمی لی کورتیس» بازی می‌کند. دنیل‌ها در سال ۲۰۱۶ با فیلم کمدی-درام و سورئال «مرد همه‌کاره» (Swiss Army Man) با بازی «دنیل ردکلیف»، «پل دینو»، و «الیزابت وینستد» که در جشنواره ساندنس اکران شد به شهرت رسیدند. آن فیلم جایزه بهترین کارگردانی ساندنس را برای فیلمسازان به ارمغان آورد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۲۶ مه ۲۰۲۲ (۵ خرداد ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۲۸

نمیدونم چرا توقع خیلی بیشتری داشتم

نمایش اسپویل