news-background
news-background

فلورنس پیو شایعه رابطه با ویل پولتر را به دنبال درز تصاویر جنجالی تکذیب کرد

«فلورنس پیو» به شایعه رابطه با «ویل پولتر» همبازی سابقش در «میدسامر» (Midsommar) واکنش نشان داد. درز تصاویری از این دو بازیگر «دنیای سینمایی مارول» در سواحل ایبیزا شایعه رابطه رمانتیک آن‌ها را تقویت کرده بود.

بازیگر «بیوه سیاه» (Black Widow) در اینستاگرام می‌نویسد: «بسیار خوب. عجب. دارد کمی احمقانه می‌شود. نه، من و ویل پولتر قرار نمی‌گذاریم. به همراه دوستانمان به ساحل رفتیم، دوستانی که همیشه در تمامی تصاویر نیم متر با ما فاصله دارند، اما حضور آن‌ها در تصاویر حذف شده و یا به گونه‌ای تصویربرداری شده که به گونه‌ای دیگر به نظر برسد.»

این بازیگر ۲۶ ساله ادامه می‌دهد: «درک می‌کنم که ذات بازیگری این است که حریم خصوصی شما توسط پاپاراتزی‌ها از بین برود، اما جعل چنین چیزهایی در واقع زیانش بیشتر از سودش است.»

ستاره «زنان کوچک» (Little Women) در ادامه تصاویری را به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد «دیلی میل» حضور دوستان دیگر پیو را حذف کرده تا تصاویر «جنجالی» به نظر برسند.

پیو که در حال حاضر با «زک براف» زندگی می‌کند، در استوری دیگری اضافه می‌کند: «نکته‌ای دیگر، نکته‌ای بسیار مهم. نیازی نیست آدم‌های دیگری را وارد این ماجرا کنید. صرف نظر از اینکه فکر می‌کنید من باید با چه کسی قرار بگذارم یا نگذارم، در نهایت، اگر با ایجاد ناراحتی برای یک فرد سعی می‌کنید از یک نفر دیگر تمجید کنید... فقط یک آدم زورگو هستید. به معنای واقعی کلمه نیازی نیست در فضای آنلاین رفتار وحشتناکی نشان دهید. به آنچه می‌نویسید فکر کنید. فکر کنید به اینکه روی چه کسی اثر می‌گذارد.»

پیو از سال ۲۰۱۸ با براف ۴۷ ساله رابطه دارد و بارها از هوادارانی که در زندگی آن‌ها دخالت می‌کنند انتقاد کرده است.

پولتر به تازگی برای بازی در نقش «آدام وارلاک» در «دنیای سینمایی مارول» برگزیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید