news-background
news-background

ریتا مورنو در فیلم Fast X نقش مادربزرگ وین دیزل را بازی می‌کند

«ریتا مورنو» در فیلم «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) در نقش مادربزرگ «دامینیک تورتو» با بازی «وین دیزل» ظاهر خواهد شد. دیزل با انتشار ویدیویی در اینستاگرام اضافه شدن مورنو به قسمت دهم «سریع و خشن» را تأیید کرده است.

دیزل می‌گوید: «همکاری با ریتا مورنو رؤیایی بود که به حقیقت پیوست، و اینکه نقش مادربزرگ من را بازی خواهد کرد باعث شده روحم شاد شود. خیلی خوشحالم.» مورنو در این ویدیو ملحق شدن به این پروژه را تأیید می‌کند و به شوخی می‌گوید: «فکر می‌کنم کهنسالی من منتظر دعوت شما بود. زیبا نیست؟ و من آمده‌ام. و پاسخم بله است، انجامش می‌دهم.»

مورنو ۹۰ ساله از دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ وارد عرصه بازیگری شد و در فیلم‌های کلاسیکی چون «آواز در باران»‌ (Singin' in the Rain) و «داستان وست ساید» (West Side Story) نقش‌آفرینی کرد. او در دهه ۱۹۹۰ در سریال «آز» (Oz) اچ‌بی‌او ظاهر شد و در سال‌های بعد نقش‌های کوتاه و بلند دیگری در سریال‌های تلویزیونی دیگری مانند «گریس و فرانکی» (Grace and Frankie) و «نظم و قانون» (Law & Order) بازی کرد.

«لویی لتریه» کارگردان ۴۸ ساله فرانسوی «سریع و خشن ۱۰» را کارگردانی می‌کند. او جانشین «جاستین لین» شد که به دلایل نامشخص پس از چند روز از پروژه کناره‌گیری کرد. قسمت نهم این چندگانه (F9) به کارگردانی «جاستین لین» ۶۸۱.۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. «وین دیزل» بازیگر و تهیه‌کننده این مجموعه فیلم پیش‌تر گفته بود که برای بخش پایانی داستان که به دو فیلم تبدیل خواهد شد بازیگران برنده اسکار را استخدام خواهد کرد.

یونیورسال «سریع ۱۰» را ۱۹ مه ۲۰۲۳ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید