news-background
news-background

جرد لتو درباره ی جوکرِ هیث لجر میگوید

جرد لتو (Jared Leto) بازیگر جدید نقش جوکر که برای اولین بار در فیلم "جوخه انتحاری (Suicide Squad)" بنمایش درخواهد آمد، میداند که برای ایفای این نقش راه سختی در پیش دارد؛ چرا که این نقش قبلا توسط هیث لجر (Heath Ledger) به یک اسطوره در تاریخ سینما تبدیل شده است.

لتو در مصاحبه اش با سایت Rolling Stone گفته است که یکی از بزرگترین طرفداران جوکرِ هیث لجر در فیلم به یاد ماندنی "شوالیه تاریکی (The Dark Knight)" ساخته کریستوفر نولان میباشد.

"هیث لجر، یک هنرنمایی فوق العاده و بی عیب و نقص از خودش در نقش جوکر بجا گذاشت. این حتی یکی از بهترین هنرنمایی هایی است که در تاریخ سینما وجود دارد. من قبلا با او ملاقاتی داشتم، درست نمیشناختمش ولی او واقعا یک شخص خوب و دوست داشتنی بود"

L3qF8pu

جرد لتو که یک اسکار نیز بخاطر ایفای نقش در فیلم "Dallas Buyers Club" در کارنامه دارد، ذکر کرده بازی هیث لجر بعنوان جوکر (که یک اسکار نیز برای او در پی داشت)،  به قدری خوب و خاطره انگیز بود، که او کمی دچار تردید شد وقتی قرار بود در فیلم جوخه انتحاری ساخت دیوید آیر، در نقش جوکر حضور یابد.

او در ادامه گفته: " من فکر میکنم تصویری که هیث لجر از جوکر بجا گذاشته، متفاوت با کمیک بوک ها میباشد و این کمی نامناسب است و با شخصیت اصلی جوکر تفاوت دارد؛ اما در کل نمایش این نقش در فیلم، خوب بود."

ما هنوز هیچ اطلاعاتی از شخصیت جوکر در فیلم جوخه انتحاری نداریم و نمیدانیم این نسخه با بازی جرد لتو چگونه است و باید تا روز اکران این اثر صبر کنیم. اما مطمئنا میدانیم که تئوری طرفداران درباره اینکه "جوکر در واقع رابین میباشد" کاملا غلط است و قطعا درست نیست!. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید