news-background
news-background

نتفلیکس فیلم Pain Hustlers امیلی بلانت را با قراردادی ۵۰ میلیون دلاری خریداری کرد

نتفلیکس برای فیلم «اغواگران درد» (Pain Hustlers)‌ با بازی «امیلی بلانت» بیش از ۵۰ میلیون دلار پرداخت کرده است. «ددلاین» گزارش می‌دهد که نتفلیکس این فیلم را با اولین قرارداد گران‌قیمت جشنواره کن امسال به چنگ آورده است. در این گزارش آمده است که قرارداد نتفلیکس بیش از ۵۰ میلیون دلار خواهد بود. «دیوید ییتس» کارگردان فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) این فیلم را می‌سازد.

داستان این فیلم به نویسندگی «ولز تاور» که اثری شبیه به «رکود بزرگ» (The Big Short)، «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) و «کلاهبرداری آمریکایی» (American Hustle) توصیف شده، در مورد زنی به نام «لیزا دریک» است که به استارت-آپ داروسازی‌اش کمک می‌کند اما وقتی این کمپانی به موفقیت می‌رسد، درهای توطئه را به روی خود گشوده می‌بیند. فیلمبرداری «اغواگران درد» در ماه آگست آغاز خواهد شد.

بلانت در حال بازی در فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» مقابل «کیلین مورفی» است که تابستان سال آینده اکران خواهد شد. انتظار می‌رود که این بازیگر ۳۹ ساله بریتانیایی برای قسمت سوم «مکانی آرام» (A Quiet Place 3) که در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد بازگردد. علاوه بر این، بلانت به «گردش در جنگل ۲» (Jungle Cruise 2) و دنباله «مرز فردا» (Edge of Tomorrow) پیوسته است.

شنبه این هفته گزارش شد که فیلم «فلز آمریکایی» (American Metal) با بازی ««جان تراولتا» و «استیون دورف» را سابان فیلمز در کن خریداری کرده است. داستان «فلز آمریکایی» در مورد مردی تهی‌دست است که پس از اقدام به سرقتی که به خشونت کشیده می‌شود، تحت تعقیب پلیس و مافیا قرار می‌گیرد. فیلمبرداری این پروژه به تازگی در جرجیا به اتمام رسیده و فیلم در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. «اشلی بنسون»، «کوین دیلون» و «شایلو فرناندز» دیگر بازیگران فیلم بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید