news-background
news-background

تولید دنباله Law Abiding Citizen تأیید شد

دنباله فیلم «شهروند مطیع قانون» (Law Abiding Citizen) در دست ساخت است. «لوکاس فاستر» تهیه‌کننده و «کرت ویمر» نویسنده برای این دنباله بازخواهند گشت در حالی که «جرارد باتلر» تهیه‌کننده دیگر پروژه به همراه «راب پاریس» و «مایک ویتریل» از «ریویولت فیلمز» خواهد بود.

از داستان دنباله جزئیاتی درز نکرده اما قسمت اول فیلم که ۱۳۰ میلیون دلار فروخت، داستانی در یک بازپرس با بازی «جیمی فاکس» روایت کرد که در تعقیب مردی با بازی باتلر بود که پس از آزاد شدن قاتل همسر و دخترش سعی داشت نظام قضایی را ساقط کند. این فیلم دسامبر گذشته در پی انتشار از نتفلیکس به یکی از سه فیلم پربیننده پلتفرم تبدیل شد.

ویمر و فاستر پیش‌تر در فیلم «توازن» (Equilibrium) «کریستین بیل» و «سلاطین خیابان» (Street Kings) «کیانو ریوز» همکاری کرده‌اند. ویمر بازسازی «یادآوری کامل» (Total Recall) را در سال ۲۰۱۲ برای کلمبیا پیکچرز و اخیراً «زنبوردار» (The Beekeeper) با بازی «جیسون استاتهام» و کارگردانی «دیوید آیر» را نوشته است.

ریویولت فیلمز اخیراً فیلمنامه اریجینال «اکولایت» (Acolyte) اثر تازه «درک کولستاد» نویسنده «جان ویک» (John Wick) را خریداری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید