news-background
news-background

بازسازی فیلم Rocketeer

هدایت کننده موشک (Rocketeer) یک فیلم از دهه 90 میلادی میباشد که قرار است پا به قرن 21 بگذارد. استودیوهای والت دیزنی در حال توسعه یک بازسازی مجدد از این فیلم با بکارگیری از یک کاراکترِ زنِ سیاه پوست میباشند.

فیلم هدایت کننده موشکِ سال 1991، به کارگردانی جو جانستون (Joe Johnston) و هنرنمایی بیلی کمپل (Billy Campbell) و جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) بوده و درباره  کشف یک جت پک توسط کلیف سکورد (بیلی کمپل) و جهانی شدن او به واسطه ی این اتفاق میباشد.

داستان این فیلم قرار است 6 سال بعد از داستان نسخه 1991 آن، اتفاق بیفتد؛ یعنی در زمانی که یک خلبان جوان آفریقایی-آمریکایی که اطلاعاتی از قهرمان نسخه اصلی فیلم ( که توسط بیلی کمپل بازی شده و در خلل جنگ با نازی ها گمشده بود) بدست میاورد. این قهرمان جدید با به تن کردن لباس Rocketeer، باید از از سرقت رفتن فناوری جت پک، توسط دانشمندانی فاسد در طول جنگ سرد جلو گیری کند و تمام این اتفاقات نیز در مقطع زمانی فیلم قبلی یعنی در سال 1938 رخ خواهد داد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

هدایت کننده موشک، بر اساس کمیکی محبوب در دهه 80 میلادی نوشته دیو استیونس (Dave Stevens) میباشد، اما این ریبوت جدید قرار است بیشتر ساخته ذهن فیلنامه نویسان باشد. مکس وینکلر (Max Winkler) و مت اسپایسر (Matt Spicer) بعنوان نویسندگان و بریگهام تیلور (Brigham Taylor) و بلیک گریفین (Blake Griffin) نیز در نقش تهیه کنندگان این فیلم حضور خواهند داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید