news-background
news-background

همکاری ایمی آدامز و کارگردان Can You Ever Forgive Me در فیلم Nightbitch

سرچ‌لایت پیکچرز امتیاز پخش جهانی فیلم «نایتبچ» (Nightbitch) با بازی «ایمی آدامز» را خریداری کرد. «ماریل هلر» نویسنده و کارگردان این فیلم بر اساس رمان تحسین‌شده «ریچل یودر» خواهد بود.

این فیلم یک «نئو-هارر» با طنزی تلخ توصیف شده که در مرحله پیش-تولید قرار دارد و فیلمبرداری آن از ماه سپتامبر آینده در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد. «نایتبچ» به عنوان یک فیلم اریجینال در ایالات متحده به صورت انحصاری از پلتفرم هولو پخش خواهد شد.

داستان غیرمعمول کتاب در مورد یک زن است که سابقه فعالیت هنری دارد و پس از تولد پسرش خانه‌نشین شده و نگران است که شب‌ها ممکن است به سگ تبدیل شود. همسر او که پنج روز در هفته در سفر کاری است، به راحتی از ترس‌ها و نگرانی‌های غفلت می‌کند و نادیده می‌گیرد. در همین حین، مادر باید تنها در کنار پسر دو ساله‌اش با نمود جسمانی و واقعی ترس‌هایش ستیز کند.

هلر می‌گوید: «کتاب ریچل یودر نفسم را بند آورد. از وقتی چندین سال قبل «خاطرات یک دختر نوجوان» (The Diary of a Teenage Girl) را خواندم، چنین احساسی نداشته‌ام. داستان تلخ و طنزآمیز ریچل در مورد مادری و خشم باعث شد احساس کنم که درک شده‌ام. اقتباس از این داستان با همکاری ایمی آدامز چیزی بود که در حین پاندمی به من امید می‌داد.»

این فیلمساز «می‌توانی من را ببخشی» (Can You Ever Forgive Me) را در سال ۲۰۱۸ با همکاری «ملیسا مک‌کارتی» و «ریچارد ای. گرنت» ساخت که نامزدی اسکار را برای هر دو بازیگر به ارمغان آورد. فیلم «خاطرات یک دختر نوجوان» هلر نیز نامزد «ایندیپندنت اسپریت» بهترین فیلم اول شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید