news-background
news-background

مارگو رابی در پیش‌درآمد Ocean's Eleven با کارگردان Bombshell همکاری می‌کند

«مارگو رابی» در پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» (Ocean's Eleven) نقش‌آفرینی می‌کند. فیلمنامه این فیلم برای برادران وارنر در حال نگارش است اما استودیو برای تولید هنوز چراغ سبز نشان نداده است.

«جی روچ» که در فیلم «بمب خبری» (Bombshell) با رابی همکاری کرده، کارگردان پیش‌درآمد و «کری سولومون» نویسنده فیلمنامه است. داستان این فیلم در دهه ۱۹۶۰ اروپا و به دور از لس‌آنجلس روی می‌دهد. در سال ۲۰۱۸ نسخه زنانه «یازده یار اوشن» با عنوان «هشت یار اوشن» (Ocean’s Eight) با بازی «ساندار بولاک»، «کیت بلانشت»، «آن هاتاوی» و «ریحانا» ساخته شده بود.

این پیش‌درآمد در صورتی که چراغ سبز دریافت کند، از بهار سال آینده فیلمبرداری خواهد شد. رابی در حال بازی در لایو-اکشن «باربی» (Barbie) مقابل «رایان گاسلینگ» است که تابستان سال آینده اکران خواهد شد.

«استیون سودربرگ» فیلم «یازده یار اوشن» را در سال ۲۰۰۱ کارگردانی کرد. در آن فیلم ستارگانی چون «جرج کلونی»، «برد پیت»، «مت دیمون» و «جولیا رابرتس» نقش‌آفرینی کردند. فیلم‌های سودربرگ بر اساس فیلمی به همین نام از دهه ۱۹۶۰ ساخته شد. «هشت یار اوشن» برادران وارنر در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار فروخت.

فیلم‌های بعدی رابی «آمستردام» (Amsterdam) به کارگردانی «دیوید او. راسل» و بازی «کریستین بیل» و «دیوید جان واشینگتن» و «بابل» (Babylon) به کارگردانی «دیمین شزل» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید