news-background
news-background

سریال Riverdale با فصل هفتم به پایان می‌رسد

سریال «ریوردیل» (Riverdale) در شبکه سی‌دابلیو با فصل هفتم به پایان خواهد رسید. این شبکه پنجشنبه این هفته اعلام کرد که فصل هفتم این مجموعه زمستان سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

سفارش ساخت فصل هفتم در ماه مارس و به همراه سریال‌های پربیننده دیگر شبکه از جمله «فلش» و «واکر» صادر شده بود. سی‌دابلیو پیش‌تر پایان سریال‌های باسابقه دیگری چون «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow) پس از هفت فصل، «دودمان» (Dynasty) پس از پنج فصل و «میراث‌ها» (Legacies) پس از چهار فصل را صادر کرده بود.

«ریوردیل» که بر اساس کتاب‌های آرچی کامیکس ساخته شده، سرگذشت شخصیت‌هایی را روایت می‌کند که با قتل، مواد مخدر، روابط جنسی، و دیگر پیچیدگی‌های شهر ریوردیل سر و کار دارند. «کی‌جی آپا» در این سریال نقش آرچی، «لیلی راینهارت» نقش بتی، «کامیلا مندز» نقش ورونیکا، «کول اسپرونس» نقش جاگ‌هد، «مدلین پچ» نقش شریل، «مدچن آمیک» نقش آلیس، «چارلز ملتون» نقش رگی، و «ونسا مورگان» نقش تونی را بازی کردند. «لوک پری» تا پیش از درگذشت در سال ۲۰۱۹ نقش پدر آرچی را بازی کرد.

«روبرتو آگیره-ساکاسا» نویسنده و تهیه‌کننده «ریوردیل» به همراه «گرگ برلانتی» و «جان گلدواتر» برای برادران وارنر و استودیوهای سی‌بی‌اس است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید