news-background
news-background

بازگشت دیوید تننت و کاترین تیت به Doctor Who

پس از انتشار شایعه‌هایی که قاطعانه رد نشدند، بی‌بی‌سی تأیید کرد که «دیوید تننت» و «کاترین تیت» به مناسبت شصتمین سالگرد پخش «دکتر هو» (Doctor Who) به این سریال بازمی‌گردند و در صحنه‌ای مقابل «شوتی گاتوا» که اخیراً به عنوان دکتر چهاردهم معرفی شد ظاهر می‌شوند.

تننت و تیت با اپیزود ویژه «پایان زمان» (The End of Time) با این سریال وداع کردند. آخرین جمله تننت در نقش دکتر «نمی‌خواهم بروم...» بود. او در اپیزود ویژه دیگری تحت عنوان «روز دکتر» (The Day of the Doctor) مقابل «مت اسمیت» که دکتر یازدهم بود به این سریال بازگشت اما این اولین بار است که تننت، تیت و «راسل تی. دیویس» نویسنده سریال همگی با هم پس از جدایی بازمی‌گردند.

اپیزود ویژه «دکتر هو» به مناسبت شصتمین سالگرد پخش تا سال ۲۰۲۳ پخش نخواهد شد اما «جودی ویتاکر» یا «دکتر سیزدهم» امسال در یک اپیزود ویژه دیگری که پاییز آینده از شبکه بی‌بی‌سی پخش خواهد شد با این نقش وداع می‌کند. تننت از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در سریال «دکتر هو» ظاهر شده و تیت نقش همسفر او «دانا نوبل» را بازی کرده بود.

دیویس می‌گوید: «شاید یک داستان گمشده است. یا یک دنیای موازی. یا یک رؤیا، یا یک حقه، یا یک فلش‌بک. تنها چیزی که می‌توانم تأیید کنم این است که تماشایی خواهد بود، چرا که دو ستاره بزرگ ما برای یک نبرد بزرگ متحد خواهند شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید