news-background
news-background

فرد وارد بازیگر فیلم Tremors درگذشت

«فرد وارد» که بیشتر با فیلم‌هایی چون «لرزش‌ها» (Tremors) و «مردان واقعی» (The Right Stuff) شناخته می‌شد، در سن ۷۹ سالگی درگذشت. مرگ وارد را «ران هافمن» تبلیغات‌چی این بازیگر در مصاحبه با «نیویورک پست» تأیید کرده است.

هافمن می‌گوید تنها خواسته وارد این بوده است که برای ادای احترام به او به مرکز مطالاعت انسفالوپاتی دانشگاه بوستون کمک مالی کنند. این بازیگر برنده گلدن گلوب که سابقه خدمت در نیروی هوایی ایالات متحده را داشت در سن دیه‌گو به دنیا آمد و دوران بازیگری خود را با «فرار از آلکاتراز» (Escape From Alcatraz) «کلینت ایستوود» آغاز کرد.

وارد در سال‌های بعد در فیلم «سوار زمان: ماجراجویی‌های لایل سوان» (Timerider: The Adventures Of Lyle Swann) و «شجاعت غیرمعمول» (Uncommon Valor) و «میامی بلوز» (Miami Blues) ظاهر شد.

به‌یادماندنی‌ترین نقش وارد شخصیت «ارل باس» در فیلم «لرزش‌ها» در سال ۱۹۹۰ و دنباله آن، و شخصیت فضانورد «ویرجیل گریسام» ملقب به «گاس» در فیلم «مردان واقعی» در سال ۱۹۸۳ بود. وارد سابقه بازی در فیلم «هنری و جون» (Henry & June) به کارگردانی «فیلیپ کافمن» در سال ۱۹۹۰ را نیز داشت که اولین فیلم با رده سنی بالاتر از ۱۷ سال (NC-17) سینما بود.

وارد در دو اپیزود از سریال «کارآگاه واقعی» (True Detective) شبکه اچ‌بی‌او نیز نقش‌آفرینی کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید