news-background
news-background

قتل عام در شبکه‌های سراسر آمریکا: سریال‌های Mr. Mayor، Legacies و بسیاری دیگر کنسل شدند

مدیران شبکه‌های تلویزیونی سی‌بی‌اس، ان‌بی‌س و سی‌دابلیو پنجشنبه این هفته چندین سریال تلویزیونی را کنسل اعلام کردند. این سه شبکه در مجموع به ۱۳ سریال تلویزیونی پایان داده‌اند.

سریال ابرقهرمانی «نایومی» (Naomi) شبکه سی‌دابلیو به تهیه‌کنندگی «ایوا دوورنی» پس از یک فصل و تنها چند روز پس از پخش قسمت پایانی کنسل شد. این شبکه پیش‌تر سریال‌های «بت‌وومن» (Batwoman) و «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow) را کنسل کرده بود.

شبکه سی‌‌دابلیو اعلام کرده است که سریال فانتزی «میراث‌ها» (Legacies) را با فصل چهارم به پایان می‌رساند. این مجموعه پس از ۱۳ سال به دنیای تلویزیونی «خاطرات خون‌آشام» (Vampire Diaries) پایان می‌دهد.

این شبکه پرونده سریال‌های «رزول، نیومکزیکو» (Roswell, New Mexico)، «۴۴۰۰» (4400)، «دودمان» (Dynasty)، «در تاریکی» (In the Dark)، و «افسون‌شده» (The Charmed) را نیز بسته اعلام کرده است. فصل جدید سریال «در تاریکی» ۶ ژوئن روی ایر خواهد رفت و پس از آن بازگشتی در کار نخواهد بود.

شبکه ان‌بی‌سی از سوی دیگر سریال سیت‌کام «کنان» (Kenan) و «آقای شهردار» (Mr. Mayor) با بازی «تد دانسون» را پس از دو فصل کنسل کرده است. دیگر سریال کنسل‌شده این شبکه در روز گذشته «دست آخر» (The Endgame) با بازی «مورنا باکارین» بود.

شبکه سی‌بی‌اس اعلام کرد که سریال‌های «ایالات متحده ال» (United States of Al) به تهیه‌کنندگی «چاک لوری» و «مثبت باش» (B Positive) برای فصل تازه بازنخواهند گشت. این شبکه ریبوت «مگنم پی.آی.» (Magnum P.I) با بازی «جی هرناندز» را نیز پس از چهار فصل کنسل کرده است. دیگر سریال کنسل‌شده این شبکه «سم خوب» (Good Sam) با بازی «سوفیا بوش» و «جیسون آیزاکس» پس از یک فصل است. پخش این سریال پزشکی از ۵ ژانویه گذشته آغاز شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۴:۲۱

Legacies با همه ضعف هاش دوس داشتم و امیدوارم یه پایان بندی درست و درمون داشته باشه و همچنین In the Dark ولی خودمونیم یا نسازن یا درست و حسابی تا اخر بسازن نه که همش کش الکی میدنو و اخرشم کنسل

نمایش اسپویل
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۱۰

بهتر. cw بجز آشغال چیز دیگه ای درست نمی کرد. این قدر فیلم و سریال ابر قهرمانی زیاد شده که کیفیتشون اومده پایین حتی فیلم های مارول هم بعد از پایان بازی کیفیتشون کم شده. به جز لوکی واندا ویژن و مون نایت بقیه ضعیف بودن.

نمایش اسپویل