news-background
news-background

ریچارد لینکلیتر فیلم اکشن و کمدی Hitman را می‌سازد

«ریچارد لینکلیتر» داستان واقعی یک آدمکش حرفه‌ای مخفی با بازی «گلن پاول» را می‌سازد. کارگردان برنده اسکار «پسرانگی» (Boyhood) نویسنده و کارگردان فیلم «آدمکش» (Hitman) بر اساس مقاله‌ای نوشته «اسکیپ هالندزورث» خواهد بود. این عنوان به زودی در جشنواره کن به خریداران عرضه خواهد شد.

پاول که در «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) نقش «هنگمن» را بازی کرده، در نگارش فیلمنامه نیز مشارکت خواهد کرد. او نقش یک مأمور پلیس را بازی می‌کند که یکی از بهترین آدمکش‌های زیرزمینی هیوستون است، تا اینکه یک روز برای نجات زنی از دست دوست پسر بدرفتارش پروتکل‌های امنیتی را زیر پا می‌گذارد.

مقاله‌ای که در سال ۲۰۰۱ در «ماهنامه تگزاس» منتشر شد، داستان واقعی آدمکشی به نام «گری جانسون» را بازگو می‌کرد، مأمور پلیس حوزه هریس کانتری که نقش یک آدمکش را بازی می‌کند. فیلمبرداری اقتباس سینمایی سرگذشت این مرد اکتبر آینده آغاز خواهد شد. لینکلیتر به همراه «مایکل بلیزارد»، «مایکل کاستیگان» و «جیسون بیتمن» از جمله تهیه‌کنندگان «آدمکش» خواهند بود.

لینکلیتر اخیراً فیلم انیمیشن «آپولو ۱۰ ۱/۲: یک ماجراجویی در عصر فضایی» (Apollo 10 1/2: A Space Age Adventure) را کارگردانی کرده و در ماه مارس به جشنواره فیلم تگزاس (SXSW) برده است. این فیلمساز پیش از این انیمیشن «کجا می‌روی برنادت» (Where’d You Go, Bernadette) با بازی «کیت بلانشت» را کارگردانی کرده بود و در حال کار بر روی فیلم‌های بیوگرافیکال «جان برینکلی» و «بیل هیکس» کمدین است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید