news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم The Northman در پلتفرم‌های دیجیتال اعلام شد

نسخه وب-دی‌ال فیلم «شمالی» به کارگردانی «رابرت اگرز» همین جمعه می‌آید.

فیلم «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز» که به تازگی از فروش ۵۲ میلیون دلاری عبور کرده، ۱۳ مه ۲۰۲۲ از پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد. «الکساندر اسکارزگارد»، «ایتان هاک»، «نیکول کیدمن»، «آنیا تیلور-جوی»، «ویلم دافو»، «رالف اینسون» و «بیورک» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

«شمالی» به عنوان یک فیلم وایکینگی ۹۰ میلیون دلاری با مضمون انتقام، پس از «ساحره» (The Witch) و «فانوس دریایی» (The Lighthouse) سومین فیلم بلند اگرز است. «آلفونسو کوارون» برنده اسکار پیش‌تر در مصاحبه با «نیویورکر» از این فیلم ستایش کرده و گفته بود: «هر قاب آن با عناصر تماتیک کل فیلم تغییر می‌کند. باید بگویم که بسیار پیچیده است، کاری که او می‌کند بسیار پیچیده است.»

اسکارزگارد در این فیلم نقش یک شاهزاده وایکینگ به نام «املث» را بازی می‌کند که در کودکی شاهد قتل پدرش «شاه هوروندیل» با بازی «ایتان هاک» است. پس از گذشت سال‌ها، او عهد می‌بندد که انتقام خون پدرش را بگیرد و مادرش «ملکه گودرون» با بازی «نیکول کیدمن» را از چنگ قاتل پدرش «فیولنیر» با بازی «کلیس بنگ» نجات دهد.

اگرز اخیراً در مصاحبه با «گاردین» گفته است که «شمالی» سرگرم‌کننده‌ترین فیلم او تا امروز است: «دو فیلم اولم برای بازاریابی به صورت آزمایشی اکران شدند، اما هیچ اختیاری در مورد هیچ چیز نداشتم. بنابراین این جدید بود، و اگرچه روندش را دوست نداشتم، اما درس‌هایی از آن آموختم. اما از این گذشته، فیلمی بود که می‌خواستم بسازم. این کات کارگردان است. فشار استودیو باعث شد فیلمی بسازم که در ابتدا ایده‌اش را مطرح کرده بودم، یعنی سرگرم‌کننده‌ترین فیلمی که رابرت اگرز می‌تواند بسازد. راستش، بدون فشار آن‌ها، نمی‌توانستم بسازمش. برای من روایت قصه‌ای که یک شروع، میانه و پایان دارد، دشوار است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۰۴

این فیلم تقریبا قشنگه پیشنهاد میکنم.

نمایش اسپویل