news-background
news-background

جودی کومر به فیلم آخرالزمانی The End We Start From پیوست

«جودی کومر» یک روز پس از دریافت جایزه بفتا با درام بریتانیایی «خدمتکار» (Help)، به فیلم آخرالزمانی «پایانی که از آن شروع می‌کنیم» (The End We Start From) ملحق شد. این تریلر بلند هفته آینده در جشنواره کن به فروش گذاشته خواهد شد.

داستان فیلم در مورد خانواده‌ای است که در یک بحران زیستی متلاشی می‌شود. کومر نقش مادری را بازی می‌کند که به همراه نوزادش سعی می‌کند به خانه برگردد و مادر شدن را با چالش‌برانگیزترین شروع ممکن تجربه می‌کند.

این فیلم از رمانی تحسین‌شده نوشته «مگان هانتر» اقتباس خواهد شد که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. «ماهالیا بلو» برنده بفتا کارگردان و «آلیس برچ» نویسنده فیلمنامه است. «بندیکت کامبربچ» با کمپانی «سانی‌مارچ» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود. بلو با سریال درام «الن» (Ellen) برنده بفتا شده در حالی که برچ یکی از نویسندگان سریال «وراثت» (Succession) اچ‌بی‌او و «آدم‌های عادی» (Normal People) و به زودی سریال «همسان‌ها» (Dead Ringers) آمازون با بازی «ریچل وایس» را می‌سازد.

کومر که به تازگی با سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) وداع کرده، سال گذشت در «آخرین دوئل» (The Last Duel) و «گای آزاد» (Free Guy) دیده شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید