news-background
news-background

ثبت امتیاز ۰ درصد «راتن تومیتوز» برای دنباله فیلم 365 Days نتفلیکس

دنباله فیلم اروتیک «۳۶۵ روز» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۰ درصد دریافت کرده است.

منتقدین از دنباله «۳۶۵ روز: امروز» (365 Days: This Day) روی برتافتند. قسمت دوم این فیلم اروتیک لهستانی همچون قسمت اول از «راتن تومیتوز» امتیاز ۰ درصد منتقدین دریافت کرده بود. برای قسمت اول امتیاز ۲۹ درصد مخاطبین ثبت شده بود در حالی که «امروز» از این وبسایت امتیاز ۱۹ درصد مخاطبین گرفته است. امتیاز «آی‌ام‌دی‌بی» این فیلم نیز در حال حاضر ۲.۶ از ۱۰ است.

داستان بحث‌برانگیز و صحنه‌های جنسی جنجالی، موجب شد تا «۳۶۵ روز» در نت‌فلیکس پربیننده شود. این فیلم به کارگردانی «باربارا بیالوواس» و «توماش ماندس» دو سال قبل منتشر و پس از دو روز به پربیننده‌ترین فیلم نت‌فلیکس تبدیل شد. «۳۶۵ روز» که از رمانی اروتیک نوشته «بلانکا لیپینسکا» برگرفته شده، فوریه گذشته در لهستان اکران شد و نزدیک به ۹ میلیون دلار فروخت.

«میکله مورونه» ایتالیایی در این فیلم نقش «ماسیمو»، یکی از اعضای یک خانواده سیسیلی را بازی می‌کند که وقتی یک زن زیبا توجه او را جلب می‌کند، در محافظت از پدرش ناکام می‌ماند. ماسیمو این زن لهستانی را رها نمی‌کند و او را می‌رباید و زندانی می‌کند. او به «لورا» ۳۶۵ روز وقت می‌دهد تا عاشقش شود وگرنه می‌تواند به زندگی ناخوشایندش در لهستان بازگردد.

«اسکرین‌رنت» گزارش داده است که «عریان» (Naked 2017)، «آخرین روزهای جنایت آمریکایی» (The True Memoirs of an International Assassin)، «شش کله‌پوک» (The Ridiculous 6)، «خاطرات واقعی یک آدمکش بین‌المللی» (The True Memoirs of an International Assassin)، «افتر پارتی» (The After Party)، «بران» (Drive 2018) و مستند «به انیمه وارد شو» (Enter the Anime) تنها فیلم‌های دیگر نتفلیکس با امتیاز ۰ درصد «راتن تومیتوز» بوده‌اند.

«کوین جیمز» و «آدام سندلر» در مجموع سه عنوان از این فیلم‌ها را تولید کرده‌اند و هر دو با نتفلیکس قرارداد دارند. نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری با سندلر برای تولید چهار فیلم منعقد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵

مشکل فیلمهای جدید اروتیک خود سانسوری این فیلمهاست که مورد استقبال ببینده واقع نمیشن . کافیه یکی دو تا فیلم اروتیک قدیمی دیده باشید تا متوجه بشید تولیدات جدید چقدر با قدیم تفاوت دارند .

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۰۷

بد نبود

نمایش اسپویل
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۰۲

منتظر شاهکارهای دیگه سینمای لهستان خواهیم بود ...

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۰۳

خب چه دردیه داستان که نداره بازیگری هم نداره موضوع هم نداره خب همون پورن بساز خلاص

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۷:۳۷

عوضش تو پورنهاب امتیاز بالایی میگیره :)

نمایش اسپویل
بیشتر