news-background
news-background

حمله به دیو شپل روی صحنه یک استند-آپ؛ واکنش کریس راک

یکی از مخاطبین فستیوال «نتفلیکس شوخی است» به «دیو شپل» کمدین حمله کرد. حاضرین در این رویداد اجازه ورود با گوشی‌های موبایل را نداشتند و به همین علت تصویر و ویدیوهای اندکی در شبکه‌های اجتماعی از این حادثه درز کرده است. با این حال یک ویدیو نشان می‌دهد که فردی به یک مرد روی صحنه که احتمالاً شپل است حمله می‌کند.

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که نیروهای حراست و احتمالاً «جیمی فاکس» همکار شپل این مرد را دور کرده‌اند. پلیس لس‌آنجلس به شبکه ای‌بی‌سی می‌گوید حدود ساعت ۱۰:۴۵ بعد از ظهر به این اتفاق واکنش نشان داده و مردی مسلح به چاقو و تفنگ را بازداشت کرده است.

در ویدیویی که به نظر پس از این حادثه ضبط شده، شپل به شوخی می‌گوید: «یک مرد تراجنسیتی بود.» شوخی‌های تراجنسیتی شپل در استند-آپ «نزدیک‌تر» (The Closer) این کمدین را سال گذشته به دردسر انداخت.

شپل می‌گوید: «هر وقت به دردسر بیفتید، جیمی فاکس با کلاه کلانتر پیدا می‌شود.» فاکس پاسخ می‌دهد: «فکر کردم بخشی از برنامه است.» و با لحنی جدی‌تر ادامه می‌دهد: «این مرد یک نابغه است. باید همیشه از او محافظت کنیم. برای همه کمدین‌هایی که این بالا می‌آیند بسیار مهم است. تو یک نابغه‌ای. یک اسطوره‌ای و ما اجازه نمی‌دهیم اتفاقی برای شما بیفتد.»

حمله به شپل روی صحنه چند هفته پس از سیلی «ویل اسمیت» به «کرس راک»‌ روی صحنه مراسم اسکار (Oscars 2022) اتفاق افتاد. پس از آن مراسم، بسیاری از کمدین‌ها از وقوع چنین رفتارهایی در اجراهای استند-آپ ابراز نگرانی کردند.

«جولیسا آرک» نویسنده در توییتر گزارش داده است که پس از حمله به شپل، راک روی صحنه آمده و به شوخی گفته است: «این ویل اسمیت بود؟ عجیب‌ترین اتفاقی بود که دیده‌ام!»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۴۰

تا عمر داره این حماقت با ویل اسمیت میمونه

نمایش اسپویل