news-background
news-background

جدایی جیمز کوردن از برنامه Late Late Show

«جیمز کوردن» هفته گذشته اعلام کرد که سال آینده مجری «برنامه آخر آخر شب» (The Late Late Show) شبکه سی‌بی‌اس نخواهد بود.

این کمدین انگلیسی که در سال‌های حضورش در این برنامه بخش‌هایی به‌یادماندنی از جمله «کارپول کارائوکه» (Carpool Karaoke) را با مهمانان سلبریتی تولید کرد، با شبکه سی‌بی‌اس برای جدایی توافق کرده است.

کوردن در اپیزود اخیر برنامه‌اش در مورد این کناره‌گیری گفت: «وقتی این مسیر را آغاز کردم، قرار بود دقیقاً به همین شکل باشد. قرا بود یک سفر، یک ماجراجویی باشد. هرگز آن را مقصد نهایی‌ام نمی‌دانستم، می‌دانید؟ و هرگز نمی‌خواستم این برنامه به هیچ شکلی بیش از حد طول بکشد. می‌خواهم از تولیدش لذت ببرم. و واقعاً فکر می‌کنم که تا یک سال آینده، وقت خوبی برای گذار است و دیدن چیزهای دیگری که ممکن است در انتظارم باشد.»

کوردن در ادامه وعده می‌دهد که «غافلگیری‌های دیگری» وجود خواهد داشت و «اشک‌های زیادی» ریخته خواهد شد: «برای اینکه سخت‌ترین تصمیمی بوده که در عمرم گرفته‌ام، واقعاً سخت بود.»

این کمدین پس از ملحق شدن به این برنامه، در دو موزیکال «گربه‌ها» (Cats) و «سیندرلا» (Cinderella) بازی کرد و مجری مراسم اهدای جوایز تونی و گرمی بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۴۴

کونان که تاک شوش پارسال تموم شد. الن هم که امسال میره. جیمز کوردن هم که سال بعد میخواد بره. معلوم نیس چه خبره! امیدوارم حداقل برنامه های جیمی ها باقی بمونه حالا حالا و البته استیون کولبرت

نمایش اسپویل