news-background
news-background

تیزر بازسازی کره‌ای زبان Money Heist منتشر شد

نتفلیکس اولین تیزر بازسازی کره‌ای زبان سریال پربیننده و اسپانیایی زبان «سرقت پول» (Money Heist) را منتشر کرد. فصل پنجم «سرقت پول» یا «خانه کاغذی» دسامبر گذشته به پایان رسید. این درام جنایی داستانی در ورد گروهی از سارقان در رویال مینت اسپانیا روایت کرد.

بازسازی کره‌ای این سریال «سرقت پول: کره – منطقه اقتصادی مشترک» (Money Heist: Korea – Joint Economic Area) نام گرفته و از ۱۲ اپیزود با کارگردانی «کیم هونگ-سون» تشکیل شده است.

«یو جی-تای» بازیگر «اولدبوی» (Oldboy)، «کیم یونجین» بازیگر سریال «گمشده» (Lost)، «پارک های-سو» بازیگر «بازی مرکب» (Squid Game) و «جئون جونگ-سئو» بازیگر «سوزاندن» (Burning) در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان سریال در دورانی روایت شده که کره شمالی و جنوبی پس از ۸۰ سال دشمنی و تفرقه در آستانه اتحادی صلح‌آمیزند. در حالی که دو ملت برای چاپ یک واحد پولی جدید آماده می‌شوند، «پروفسور» با بازی «یو جی-تای» نابغه سرقتی را سازمان‌دهی و گروهی از سارقان حرفه‌ای را جمع‌آوری می‌کند.

در این تیزر صدایی شنیده می‌شود که می‌گوید: «سارقی که پول خرد می‌دزدد پس از تعقیب یا کشته می‌شود یا به زندان می‌افتد. اما سارقی که مبلغی هنگفتی می‌دزدد می‌تواند دنیا را تغییر دهد و حتی به قهرمان تبدیل شود.»

«سرقت پول: کره – منطقه اقتصادی مشترک» ۲۴ ژوئن از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید