news-background
news-background

برادران وارنر فیلم The Nun 2 را می‌سازد

استودیوی برادران وارنر سه‌شنبه این هفته در «سینماکان» تولید قسمت دوم «راهبه» (The Nun) را تأیید کرد. این فیلم اسپین-آفی از چندگانه پرفروش و ترسناک «احضار» (The Conjuring) است.

قسمت اول «راهبه» در سال ۲۰۱۸ اکران شد و در روز اول ۲۴ میلیون دلار فروخت. «جیمز وان» و «پیتر سفران» بهار سال ۲۰۱۹ برای تولید دنباله قرارداد بسته بودند و «اکلا کوپر» به عنوان نویسنده فیلمنامه معرفی شده بود اما از آن زمان تاکنون جزئیاتی از پیشرفت پروژه منتشر نشد.

در قسمت دوم «بانی آرونز» نقش «والاک» یا «راهبه» را تکرار خواهد کرد و برای سومین بار در چندگانه «احضار» دیده خواهد شد. او پیش‌تر در «احضار ۲» نیز این نقش را بازی کرده بود.

«راهبه» به کارگردانی «کورین هاردی» در حالی که با بودجه ۲۲ میلیون دلاری تولید شده بود، در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۶۵ میلیون دلار فروخت اما منتقدین استقبال گرمی از آن به عمل نیاورند تا امتیاز ۲۴ درصد «راتن تومیتوز» برای فیلم به ثبت برسد. سینمارو نیز بر اساس نظرسنجی «سینمااسکور» پس از خروج از سالن به این فیلم نمره بسیار بد C داده بودند. این امتیاز در میان آثار ترسناک این چندگانه در پایین‌ترین حد خود بود. «تیسا فارمیگا»، «ورا فارمیگا»، «اینگرید بیسو»، «جوناس بلاکت» و «دیمین بشیر» دیگر بازیگران فیلم بودند.

وارنرها تاریخ پخش «راهبه ۲» را اعلام نکرده‌اند اما تولید فیلم اسپین‌آف دیگری بر اساس شخصیت «مرد فاسد» (The Crooked Man) که در «احضار ۲» دیده شده بود، تأیید شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید