news-background
news-background

اصغر فرهادی داور جشنواره کن ۲۰۲۲ شد

اصغر فرهادی که سال گذشته با فیلم «قهرمان» در جشنواره فیلم کن برای نخل طلا رقابت کرده بود، یکی از اعضای هیأت داوران جشنواره امسال خواهد بود. «ونسان لندون» بازیگر برنده نخل طلا برای فیلم «تیتان» (Titane) امسال رئیس هیأت داوران جشنواره است.

علاوه بر فرهادی، «دیپیکا پادوکن» بازیگر و فیلمساز هندی، «ربکا هال» بازیگر و کارگردان «عبور» (Passing)، «یواخیم تری‌یر» کارگردان نروژی «بدترین آدم دنیا» (The Worst Person in the World)، «نومی راپاس» بازیگر فیلم «بره» (Lamb)، «جف نیکولز» کارگردان «پناه بگیر» (Take Shelter)، «لاج لی» کارگردان «بینوایان» و «جاسمینه ترینکا» بازیگر ایتالیایی «بهترین سال‌های جوانی» (The Best of Youth) دیگر اعضای هیأت داوران خواهند بود.

سعید روستایی با «برادران لیلا»، علی عباسی با «عنکبوت مقدس» و «گلشیفته فراهانی» با «برادران و خواهران» در این جشنواره حضور پیدا خواهند کرد. کن هفتاد و پنجم ۱۷ تا ۲۸ مه ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید