news-background
news-background

بندیکت کامبربچ برای دومین بار مجری Saturday Night Live خواهد شد

«بندیکت کامبربچ» ستاره فیلم «قدرت سگ» (The Power of the Dog) برای دومین بار در ماه مه آینده مجری «اجرای زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) شبکه ان‌بی‌سی خواهد شد.

کامبربچ در اپیزودی که شنبه، ۷ مه ۲۰۲۲ پخش خواهد شد، به گروه ایندی راک «آرکید فایر» می‌پیوندد. این پنجمین حضور «آرکید فایر» در این برنامه پس از سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۱۰،‌ ۲۰۱۳ و ۲۰۱۸ خواهد بود. کامبربچ نامزد اسکار که اولین بار نوامبر سال ۲۰۱۶ مقابل دوربین برنامه طنز «اس‌ان‌ال» رفته بود، فصل اهدای جوایز پرسروصدایی را با «قدرت سگ» به کارگردانی «جین کمپیون» سپری کرده و نامزد اسکار، بفتا، گلدن گلوب و اتحادیه بازیگران شده است.

امسال ستارگانی چون «ویلم دافو»، «زویی کراویتس»،‌ «جیک جیلنهال» و اخیراً «لیزو» مجری «اس‌ان‌ال» بوده‌اند. «لیزو» شنبه شب این هفته هم به عنوان مجری و هم مهمان موزیکال روی صحنه رفت.

کامبربچ از ۶ مه در دنباله «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) مارول به کارگردانی «سم ریمی» دیده خواهد شد. «الیزابت اولسن»، «چیوتل اجیوفور»، «مایکل استالبرگ»،‌ «پاتریک استورات» و «ریچل مک‌آدامز»‌ دیگر بازیگران این دنباله‌اند. انتظار می‌رود این فیلم در ایالات متحده و کانادا افتتاحیه ۱۶۵ تا ۲۰۰ میلیون دلاری را ثبت کند و به فروش ۵۰۰ میلیون دلاری نزدیک شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید