news-background
news-background

جاش برولین شکست از بن افلک برای نقش Batman را به یاد می‌آورد

برولین فاش می‌کند که یکی از گزینه‌های بازی در نقش «بتمن» در فیلم‌های «زک اسنایدر» بوده است.

«جاش برولین» در مصاحبه با پادکست «هپی سد کانفیوزد» فاش کرده است که یکی از گزینه‌های بازی در نقش «بروس وین» یا «بتمن» در فیلم‌های «زک اسنایدر» و برادران وارنر بوده اما در رقابت با «بن افلک» شکست خورده است. برولین که در «دنیای سینمایی مارول» و فیلم‌های «انتقام‌جویان» نقش «تانوس» و در «ددپول ۲» (Deadpool 2) نقش «کیبل» را بازی کرده، می‌توانست به جای افلک در «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) نقش «بتمن»‌ را هم ایفا کند.

برولین که برای فیلم «میلک» (Milk) نامزد اسکار شده می‌گوید: «برای من جالب بود. تصمیمش با [زک اسنایدر] بود – نه با من. تصمیمش با او بود» و اضافه می‌کند که نقش‌های مخاطره‌آمیز را دوست دارد:‌ «چیزی که ممکن است اصلاً جواب ندهد، یا جواب دادنش قطعی نباشد – این‌گونه مخاطرات را دوست دارم. از بازی کردن با این‌گونه مخاطرات لذت می‌برم. فکر می‌کنم: «آیا من آدمی هستم که باعث شکستش خواهد شد؟»»

برولین در ادامه بحث «بتمن و رابین» (Batman & Robin) «جرج کلونی» را پیش می‌کشد که اغلب آن را یکی از بدترین فیلم‌های ابرقهرمانی نامیده‌اند:‌ «وقتی با کلونی در موردش حرف می‌زنید، همچنان با آن شوخی می‌کند – اما تقصیر او نبود.»

این بازیگر ۵۴ ساله می‌گوید پیش از پذیرش فیلم «ددپول ۲» که بهار سال ۲۰۱۸ اکران شد برای «بتمن» مذاکره کرده است: «راستش را بخواهید، می‌توانست کار لذت‌بخشی باشد، اما شاید وقتی ۸۰ ساله شدم انجامش دهم.»

برولین که به زودی در سریال «دشت اجنبی» (Outer Range) دیده خواهد شد، در سال ۲۰۱۸ به «کامیک بوک مووی» گفته بود از اینکه نقش «بتمن» را بازی نکرده خوشحال است:‌ «واقعاً خوشحالم که انجامش ندادم. در موردش تجدید نظر نکرده‌ام.»

افلک قرار است در فیلم «فلش»‌ (The Flash) که سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد دوباره نقش «بتمن»‌ را بازی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۲۳

افلک و اسنایدر گروه خونیشون بیشتر به هم میخوره

نمایش اسپویل
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۰۳

واقعا امید به زندگی موج میزنه! ?

نمایش اسپویل